pepper Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik heb een mount gemaakt nar mijn vista pc en homeserver. Dit alles werkt dus zover geen probleem. Ondanks een cat5E 1GB netwerk, heb ik toch hik-ups als ik een dvd afspeel. Als ik de DVD's afspeel via de interne HD, geen probleem. Met muziek lijkt alles goed te gaan. Zijn er meer mensen die hetzelfde probleem hebben met DVD's Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem. groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
John van Dreumel Geplaatst: 22 oktober 2008 Geplaatst: 22 oktober 2008 Misschien toch een bescheiden netwerkprobleempje? Ik heb geen bijzonder netwerk en afspelen van DVD's van de Linuxserver en films van de externe mount (harddisk van de 7025+) geeft hier geen probleem. Het enige verschil met jou is dat ik connect naar Linuxbased hardware en jij naar Vista. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen