Ga naar inhoud


Welke HD hang jij achter je SAB Ultimate


finish

Aanbevolen berichten


Hoi,

 

nee dat gaat nog (?) niet.

 

Er wordt eigenlijk nog niks via USB ondersteund dan alleen de firmwire en key update's

 

Er is wel een begin gemaakt met MP3 ondersteuning, maar nog niet voor de SAB HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi André-ede,

 

Dat is dan jammer, deze heb ik nl en dacht kan ik hem misschien daar ook voor gebruiken. Maar wie weet in de toekomst.

 

Maar als ik een s-ata hd zou kopen, gewoon een losse, kan deze gewoon achter aangesloten worden, dus dan bedoel ik zonder externe voeding.

 

Dit omdat ikzelf vind dat hij normaal ook vrij warm wordt, en dan nog met een stroomverbruiker erbij is dit niet bevordelijk volgens mij.

 

Grtn André.

 

DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

volgens mij heb je een externe voeding nodig, maar weet dat niet heel zeker.

 

Wat betreft de warmte er is een serie geweest die erg warm werdt, als de jouwe daar bij hoort kun je zover ik weet via SAB er wat aanlaten doen, heb ik geloof ik hier op ht forum eens gelezen.

 

Ik vindt de warmte wel meevallen, op een ander forum hebben we het eens getest en hij word niet te warm voor de spullen die in de box zitten. Ik dacht dat die iets van 38 graden werd.

 

En vergeleken bij de UPC box die ik had is de SAB een koele jongen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...