Gast Royke79 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik zag op http://www.dreamboxupdate.com een update voor de bootloader staan. Weet iemand waarvoor deze bedoeld is of wat deze release fixed??
FeReNGi Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Je kan er best altijd de laaste versie inzetten. Gewoon flashen via netwerk. Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Henksat Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Ik heb hem hier er ook al in zitten, wat de meerwaarde is kan ik nog niet zeggen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
pietpiet50 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Het zou een verbetering moeten zijn voor de HD zenders. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
tritium Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 dit is de fix voor het vast lopen op de hd-zenders, en je box wordt minder warm.
mobieltje Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Origineel bericht van: tritium dit is de fix voor het vast lopen op de hd-zenders, en je box wordt minder warm. O, ik d8 al waar heb je dat vandaan, maar het staat inmiddels op de downloadsite: secondstage-67.nfi - Anti freeze secondstage loader 67 (bootloader only update) Grts
Gast Royke79 Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Bij mij zit ie er al in en ik had al sinds boorloader 62 geen problemen meer met de HD zenders. Het grootste probleem is volgens mij nog steeds dat de audio/video niet synchroom loopt op HDTV zenders. Dit is volgens mij niet gefixed in deze release!
MagicOnline Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Origineel bericht van: Royke79 Bij mij zit ie er al in en ik had al sinds boorloader 62 geen problemen meer met de HD zenders. Het grootste probleem is volgens mij nog steeds dat de audio/video niet synchroom loopt op HDTV zenders. Dit is volgens mij niet gefixed in deze release! Je hebt dus nog gewoon problemen of ....? vergeet niet dat de Dreambox 800 géén HD ontvanger is maar een ontvanger die bepaalde HD kanalen/streams kan weergeven. Dan is het uiteraard logisch dat er problemen op een hoop HD kanalen zijn. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Royke79 Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Nou, sinds de secondstage 62 geen problemen meer dat de box warm wordt of vastloopt op HDTV zenders. Maar het geluid loppt absoluut niet synchroom met de videostream wat zeer irritant is. Dus ja ik heb nog steeds problemen!
stefke Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Origineel bericht van: MagicOnline vergeet niet dat de Dreambox 800 géén HD ontvanger is maar een ontvanger die bepaalde HD kanalen/streams kan weergeven. Dan is het uiteraard logisch dat er problemen op een hoop HD kanalen zijn. Waar slaat dit nu weer op, De 800 is een HD ontvanger pur sang.
tritium Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Origineel bericht van: stefke Origineel bericht van: MagicOnline vergeet niet dat de Dreambox 800 géén HD ontvanger is maar een ontvanger die bepaalde HD kanalen/streams kan weergeven. Dan is het uiteraard logisch dat er problemen op een hoop HD kanalen zijn. Waar slaat dit nu weer op, De 800 is een HD ontvanger pur sang. ja, vertel eens, ik sta op het punt om de dm800 te gaan kopen.
MagicOnline Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 De DM800 voldoet niet aan de DVB en HD eisen. het is zwart op wit dus een FTA ontvanger die geschikt is voor bepaalde satelliet kanalen en kan bepaald streams weergeven die een HD resolutie hebben. of je het nou leuk vindt of niet het is wel zo. dat wil uiteraard niet zeggen dat het geen leuke hobby box is CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
tritium Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Origineel bericht van: MagicOnline De DM800 voldoet niet aan de DVB en HD eisen. het is zwart op wit dus een FTA ontvanger die geschikt is voor bepaalde satelliet kanalen en kan bepaald streams weergeven die een HD resolutie hebben. of je het nou leuk vindt of niet het is wel zo. dat wil uiteraard niet zeggen dat het geen leuke hobby box is dus de 800 kan volgens jou "bepaalde hd zenders" ontvangen, dus niet alle HD zenders, en wat heeft fta er mee te maken? je kunt toch een cam laden, en dan de betaal hd zenders kijken. leg het eens wat beter uit dan, want hier kan ik niks mee.
BACKFIRE Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Maak je niet druk met DM 800kun echt wel alle hd kanalen ontvangen. Er zijn onvangers wie aan de DVB en HD eisen voldoen waar je ook niet als op kunt ontvangen bijvoorbeeld ITV.
milili Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 en nu ontopic denk ik, is er bij iemand bekend wat de 67 wel verbeterd ? is er een status of iets van bekend ? of heeft er iemand iets gemerkt met het updaten ? Succes Milili Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen