satboy Geplaatst: 26 oktober 2008 Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 Hoi ben op zoek naar een settingslijst,waar ook de hd zenders van digituk 7 oost in zitten.Heb die van henk erin zitten maar daar zitten die zenders niet bij als er iemand zo een lijst heeft kan je het hier dan melden,en handmatig gezocht de zenders kon ze ook niet vinden mvg Satboy... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
usefullaliman Geplaatst: 26 oktober 2008 Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 hoi,je kan ze ook zelf inscannen is zo gebeurt. "We ride together, we die together. Bad boys for life." Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satboy Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 Heb het geprobeerdt maar lukte niet hij kon geen zenders vinden.Heb deze frekans gebruikt 10928 h 30000 2/3 maar kon er niks op vinden zou fijn zijn kan ik de wedstrijd van vanavond in hd kijken.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Restful Geplaatst: 26 oktober 2008 Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 Gegevens om deze kanalen te zoeken, lijken mij juist. Misschien moet je als extra's PID's ook invoeren. Met vriendelijke groet, Restful XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satboy Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 ik kan geen pids invoeren of ik zie het niet.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MagicOnline Geplaatst: 26 oktober 2008 Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 Kijk eens op http://www.lyngsat.com/hd/ew3a.html voor de juiste frequenties. krijg je ze dan nog niet: richt dan je schotel beter uit. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Restful Geplaatst: 26 oktober 2008 Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 Je kunt met de han dit ook doen. Ik heb een Turkse menu: Maar het zou in het Nederlands zo er uit kunnen zien: sat instellingen manuel zoeken naar een transponder vervolgens PID's invoeren door op het 'geel knopje' in te drukken en vervolgens deze invoeren en opslaan daarna met het 'groen' knopje zoeken Mocht het problemen leveren, mag je mij een PM sturen. Met vriendelijke groet, Restful XTREND6500, XTREND6500, 2x draaibaar DVB Triax schotel 105 cm. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
martin52 Geplaatst: 26 oktober 2008 Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 Kijk eens hier: Klik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satboy Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 Nee ik krijg op geen mogelijke manier deze zenders,en me schotol die is wel goed uitericht weet niet hoe veder Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast jozy Geplaatst: 26 oktober 2008 Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 duw je kop zoveel mogelijk richting de schotel en kijk of je dan wel signaal hebt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satboy Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2008 Zal even kijken ofdat lukt.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satboy Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2008 nee is niet gelukt als er iemand is die deze zenders op 7oost heeft kan die gene mijn een pm sturen zodat ik de lijst met die hd kanallen er in kan zetten mvg Satboy... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satboy Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2008 Hoi heb nu een zenderlijst met de hd kanallen op 7 oost,maar heb geen signaal op de hd zenders de rest op 7 00st dat werkt wel gewoon.Ligt dit nu aan de schotol africhting of moet ik een andere kop nemen.Heb nu een kop met 2 uitgangen is het mogelijk als ik er een enkel kop op zet dat die wel werkt want zover ik weet is de schotol goed afgericht mvg Satboy... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast s1014870 Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 hoi, ik had dezelfde problemen met Digiturk HD zenders. Lag uiteindelijk aan een te zwak signaal op de desbetreffende HD-transponder. Ik heb een Wavefrontier waarbij de Eutelsat LNB voor Digiturk helemaal aan de buitenkant zat. Nadat ik nu een nieuwe MTI HighLine LNB heb toegevoegd had ik al beeld bij droog weer. Ik heb inmiddels de Wavefrontier iets beter afgesteld, en nu ook onder slechte weersomstandigheden gewoon beeld op de HD-zenders. Is een genot om Lig-TV HD en MMax HD te kijken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
satboy Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2008 Ja heb het nu ook werkendt,alleen lag het aan de settingslijst heb er eentje toegezonden gekregen door een lid hier en nu heb ik ook gewoon beeld op hdzenders op digiturk.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen