Ga naar inhoud


betaal ik teveel aan CD ??


edbe

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: mitch1010
Heb ik ook gehad gewoon even bellen en alles word geregeld heb mijn geld terug gehad. En de kaarten worden weer als van ouds.


Dit is mij dus nog niet gelukt tot op heden. Eerst een aantal malen gebeld met Canal Digitaal, en telefonisch is er diverse malen toegezegd dat ze de situatie als vanouds gingen herstellen.

Toen dit na herhaaldelijke pogingen niet gelukt is, heb ik ze een mail gestuurd.

Het antwoord wat ik daar op kreeg slaat echt als een ... op een trommel.
Ten eerste heb ik nooit een brief ontvangen in September, heeft het drie weken moeten duren voor ik uberhaupt een reactie mocht onvangen op mijn mail, en nu hebben ze dus eenzijdig een abonnement laten ingaan, volgens mij is dat wettelijk nog niet eens geldig.


Geachte heer ,

In september hebben wij u schriftelijk geinformeerd over het feit dat wij uw abonnement voor u extra voordelig gingen aanpassen. Uiteraard begrijpen wij dat dit niet door iedereen gewenst is, waardoor wij ook u de mogelijkheid hebben gegeven om tot 15 oktober hiervoor bezwaar te maken.

Wij hebben geen bezwaar ontvangen, waardoor deze wijziging automatisch actief is gezet.

Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op ...........

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edbe
ik had jl. weekend even op Canal Digitaal site gekeken naar mijn factuur online en kwam erachter dat ze meer afschrijven dan de bedoeling is, ik heb 2 kaarten 1 CD hoofdkaart Familie en nog wat pakketen en mijn 2e CD kaart is met 1 euro p/m extra met de STB pakket, nu schrijven ze op mijn 2e CD kaart ook nog € 2.50 p/m af ivm Familie pakket, ten eerste ik heb me daarvoor nooit aangemeld en ten 2e ik krijg op mijn 2e CD kaart helemaal geen Familie pakket door.
het zijn weer een stel prutsers hoor mad

ZIE ONDER

Huidige zenderpakket(ten)
Op uw smartcard met smartcardnummer ----------116 staan op dit moment het volgende instappakket en eventuele aanvullende zenderpakketten geregistreerd:

Familie-pakket Euro 2,50


aan de hand van je bericht ben ik eens gaan kijken op de site
ik heb twee kaarten
wat blijkt, ondanks verhuisbericht 2007, heb ik twee adressen + een en 't zelfde rekeningnummer en kan dus helemaal niet gebruik maken van de zogenaamde kortingsactie.

rare jongens daar in hilversum.

chiao

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch


aan de hand van je bericht ben ik eens gaan kijken op de site
ik heb twee kaarten
wat blijkt, ondanks verhuisbericht 2007, heb ik twee adressen + een en 't zelfde rekeningnummer en kan dus helemaal niet gebruik maken van de zogenaamde kortingsactie.

rare jongens daar in hilversum.

chiao


Daar is een oplossing voor op de site contactgegevens wijzigen alles op één adres zetten, daarna kun je met de tweede kaart gebruik maken van de kortingsaktie.
Misschien even een week wachten tot de adreswijziging administratief verwerkt is. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Misschien even een week wachten tot de adreswijziging administratief verwerkt is

 

ja helaas pindakaas

een emailadres

dus twee kaarten via de login / contactgegevens bewerken kan niet eens.

 

maar we hebben geduld

de verhuizing was immers van (2007) uh 2006

gaat de tijd vlug voorbij

echter CDS niet.

 

chiao

 

Lonesome Zorro

Arno, Sofiane Pamart

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...