theparasol Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Origineel bericht van: Stefaand het is wel de Cccam 2.0.9 (en niet de 2.0.11) ? Hier gewoon ccam2011, wellicht downloadlink uit eerste topic genomen? dan heb je een verouderd image erin geflashed
Stefaand Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Origineel bericht van: theparasol Origineel bericht van: Stefaand het is wel de Cccam 2.0.9 (en niet de 2.0.11) ? Hier gewoon ccam2011, wellicht downloadlink uit eerste topic genomen? dan heb je een verouderd image erin geflashed ja, inderdaad, dat was het. Stom van mij...maar ik heb nu al de laatste versie erin, met cccam 2.0.11 Het enige wat ik nog niet goed heb is mijn netwerk he. Met de utp kabel...geen probleem. Maar WIFI ? Dat werkt niet. Hij is verbonden, ziet andere netwerken, maar ik kan niet PINGEN en NIET FTP-en...dus het netwerk is niet goed. Ik heb al met vast IP adres geprobeerd en met DHCP, maar geen van beiden doet het goed. Heb de encryptie AFGEZET en dan gaat PING en FTP wel. Maar mijn encryptie was goed ingesteld hoor. Heb weer WEP2/AES als encryptie er in staan, maar met een kortere KEY. En dat moet het geweest zijn, want met de lange key doet ie het niet. 2 x Dreambox 800HD 1 x Dreambox 800SE HD VU Ultimo 4K Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E
theparasol Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Moet hier wel stevig wennen aan de enigma2 afstandsbediening interface. Niets werkt meer zoals ik het gewend was! Ga het maar eens een weekje aanzien! @cosmos: welke skin zit er bij jou in?
mobieltje Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Origineel bericht van: theparasol Moet hier wel stevig wennen aan de enigma2 afstandsbediening interface. Niets werkt meer zoals ik het gewend was! Installeer deze plugin. Grts.
Gast Cobus R Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 lijkt mij niet handig hoor je moet toch gaan wennen aan deze instellingen daar alle nieuwe dreamboxxen uitgevoerd worden met enigma 2
theparasol Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 idd... zelfde met laptops en touchpads, je kunt natuurlijk een muis aansluiten en blijven mopperen over waardeloze touchpad Toch bedankt voor posten van oplossing!
mobieltje Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Origineel bericht van: ome to lijkt mij niet handig hoor je moet toch gaan wennen aan deze instellingen daar alle nieuwe dreamboxxen uitgevoerd worden met enigma 2 Elk wat wils en ik moet helemaal niks, je kan die plugin bij iedere image installeren. Grts.
Stefaand Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Origineel bericht van: mobieltje Origineel bericht van: theparasol Moet hier wel stevig wennen aan de enigma2 afstandsbediening interface. Niets werkt meer zoals ik het gewend was! Installeer deze plugin. Grts. mag ik eens vragen hoe je MANUEEL een skin installeert. Ik veronderstel dat je die eerst FTP-t naar een bepaalde directory en dan installeert op de DM.? 2 x Dreambox 800HD 1 x Dreambox 800SE HD VU Ultimo 4K Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E
theparasol Geplaatst: 8 februari 2009 Geplaatst: 8 februari 2009 Origineel bericht van: theparasol De erg fraaie GUI spreekt mij erg aan De GUI ziet er alleen zo mooi uit op de boxen die orgineel ook E2 draaien. Skin is niet onaardig maar heeft niet de "WOW" factor Andere skin niet mogelijk ivm bepaalde halftransparante modus die op E1 gebaseerde boxen driver problemen hebben.
EtienneM Geplaatst: 15 februari 2009 Geplaatst: 15 februari 2009 ik heb deze image ook op mn dm800 gezet via de stop modus. Het ziet er wel mooi uit en ook is het ff wennen qua werking. Het enige wat nu ff niet goed werkt is de cifs share met mn debian server. Het beeld stottert teveel en af en toe heb ik groene balken in beeld. Nu heb ik alleen het volgende probleem ik wil alleen een andere image flashen via de stop mode en ziet de webinterface er anders uit en de flash knop is weg. Oftewel ik kan niet meer flashen via de stop modus. Iemand een idee? VU+ Duo - 2x sat - 1x DVB-T (Terratec Tstick RC) Triax TDS110 19,2/23,5/28,2/13,0 - Triax TDS88 met moteck sg2100 rotor. 2 x DM500 - Nabilo NSLU2 met CCcam 2.1.4 server Samsung UE40B7000 (LED)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen