Ga naar inhoud


vraagje ast/hbr


Gast

Aanbevolen berichten


ik heb nu 80 met twee lnb nu heb ik het probleem dat premiere en tps heel goed zijn<BR>maar ga je verder naar 'achter' word het<BR>ontvangst steeds slechter net waar de zenders<BR>voor mij zitten.heb ook het gevoel dat twee<BR>lossen je hier beter op in kunt spelen.en als<BR>hobbyst wil je natuurlijk steeds meer.<P>groeten j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het je alleen om Astra en Hotbird gaat kun je ook overwegen een bi-satellite aan te schaffen. Een leuk alternatief. Wil je echt meer kunnen ontvangen adviseer ik je toch een draaibaar systeem aan te schaffen.<p>[ 30-09-2001: Message edited by: EasySat ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jaapie<P>Is bij mij ook zo maar er blijft genoeg over voor astra.<BR>Heb de lnb voor htb er zelf op gemaakt naast de lnb voor astra.Kan hierdoor de tweede (htb)onafhankelijk van de eerste (astra)afstellen.<P>gr.Johan.<P>PS.<BR>Zorg ook voor een vrijstaand huis zodat je met je draaibare schotel een vrije horizon hebt van 360 graden smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf een Triax 80cm met 2 afzonderlijke lnb's.<BR>signaalkwaliteit op beiden = +/- 90 à 98% <P>Voor de Benelux lijkt me 80cm genoeg op voorwaarde dat je goede LNB's plaatst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...