tipje Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Ik probeer met dreambox edit 2.02.00 de settings uit te lezen en te bewaren uit mijn 7025. Maar hij geeft steeds de volgende melding.
WIWA Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Je kunt toch gewoon via het menu van de dreambox een backup maken en deze eventueel naar je pc halen. Ik bewaar een backup op de hd in de box zelf.
Tonskidutch Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 tipje, waarom gebruik je die oudere versie? als je een beetje "bijgebleven / gelezen" had wist je waarom die foutmelding komt. dreamboxEdit 3.00.0 gebruiken... > effe henksat zijn berichten daaromtrent en zijn linkje volgen. chiao Maria Sinne Eeg, Jacob Christofferson
tipje Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Geplaatst: 3 november 2008 Ook met dreamboxEdit 3.00.0 heb ik dezelfde fout.
Henksat Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: tipje Ook met dreamboxEdit 3.00.0 heb ik dezelfde fout. Tipje, met alle respect, maar dit is zo uitvoerig beschreven dat ik er niet opnieuw over ga beginnen. Niet persoonlijk naar jou toe, maar af en toe wordt ik een beetje moe van mensen die gelijk gaan vragen, en niet de moeite nemen om eens te zoeken. Zoek o.a. eens in de topics over Dreamboxedit 3.0, Henksat settings en lees de Release Notes van de laatste images maar eens door. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen