Ga naar inhoud


Geen film1, wel sport 1, en geen themakanalen meer


allez l'om

Aanbevolen berichten

Sinds gisteren kan ik met mijn kaart opeens niet meer de film1 kanalen zichtbaar maken, sport1 draait nog wel gewoon. Ook de themakanalen zie ik niet meer. Iemand een tip hoe dit op te lossen?

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn werkzaamhedens geweest, nieuwe beveiligings update en al seca3 er bijgezet.

Je hebt zeker een ontvanger met een multicas codeersystem, zoals de maxdigital, clarcktech enz en niet een canal digitaal ontvanger.

Deze kunnen helaas doormiddel van wijzigingen aan de zender kant op zwart gaan.

Je mag dan hopen dat er een update komt van je ontvangerfirmware.

zelf heb ik een maxdigital 225c en heb dit ook, plus op veronica, de mtv kanalen, eredivisie, Bib, Ketnet/canvas, nasn.

Misschien helpt een cds module je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
Er zijn werkzaamhedens geweest, nieuwe beveiligings update en al seca3 er bijgezet.

heb ik iets gemist bestaat seca3 dan al?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb horen zeggen dat een CDS-module best traag zapt. Maar het kan zomaar een oplossing zijn.

 

Ikzelf heb ook de MaxDigital 225 en denk eraan om dit weekend mijn oude Aston Wamba weer voor de dag te halen. Kan ik in ieder geval weer de normale Nederlandse zenders kijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
Er zijn werkzaamhedens geweest, nieuwe beveiligings update en al seca3 er bijgezet.
Je hebt zeker een ontvanger met een multicas codeersystem, zoals de maxdigital, clarcktech enz en niet een canal digitaal ontvanger.
Deze kunnen helaas doormiddel van wijzigingen aan de zender kant op zwart gaan.
Je mag dan hopen dat er een update komt van je ontvangerfirmware.
zelf heb ik een maxdigital 225c en heb dit ook, plus op veronica, de mtv kanalen, eredivisie, Bib, Ketnet/canvas, nasn.
Misschien helpt een cds module je


toch vreemd, aangezien anderen die dezelfde opstelling hebben wél beeld houden. CDS module is geen optie,past niet in ontvanger. Ketnet/canvas doet het bij mij wel trouwens.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een CDS-module wil ik ook niet gaan aanschaffen. Ik vind het te duur, en blijkbaar zapt ie dus heel erg traag. En m'n oude ontvanger even aansluiten gaat ook niet meer lukken, want die is nu ook overleden. Er branden nu drie lampjes en verder doet ie niks meer. Ik was er eigenlijk al op voorbereid omdat er toen veel strepen door het beeld heen kwamen...

 

MaxDigital zal wel met een oplossing komen neem ik aan, want er komen nog meer updates van transponders aan, en dat wil dan dus zeggen dat er nog meer zenders op zwart gaan straks... frownfrown

Link naar reactie
Delen op andere sites

net CD maar even gebeld, heeft niks te maken met Merlin of Seca3, gewoon administratieve fout bij CD. Binnen het uur ontvang ik een activatiepuls die alles weer moet rechtzetten.

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...