Sterke-Jerke Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Wat is de eenvoudigste manier om meerdaagse (9) EPG info bij de UK enn NL zenders mbv I-HAVE-A-DREAMBOX image voor elkaar te krijgen?
MagicOnline Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 2x snel op rood klikken en multi-epg kiezen. Vervolgens kun je met de numerieke toetsen de tijdsduur van het scherm veranderen. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Tonskidutch Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 dat is de snelste wijze van oproepen (moet je wel MHW-epg in menu aanvinken voor de NL zenders) voor de UK zenders is dat echter now and next...! chiao Clouds Across The Moon The RAH Band
dAF2000 Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Origineel bericht van: MagicOnline 2x snel op rood klikken en multi-epg kiezen. Vervolgens kun je met de numerieke toetsen de tijdsduur van het scherm veranderen. Dat zit alleen in PLi, tenzij Gemini het gejat heeft Ik neem aan dat we 't over Gemini hebben bij een IHAD image.
Sterke-Jerke Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Geplaatst: 7 november 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch dat is de snelste wijze van oproepen (moet je wel MHW-epg in menu aanvinken voor de NL zenders) voor de UK zenders is dat echter now and next...! chiao Precies: Bij PLI gebruik ik die epg plugin, om te downloaden. Is er zo'n plugin voor Gemini?
Tonskidutch Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Sky & Italian TV Guide die werkt ook op gemini maar let op je hebt te weinig geheugen als je geen hdd en/of cf usb hebt helemaal prettig is de image op BA (barry Allen) met dat extra programma... het is geen plugin maar een programma dus benodigd veel plaats chiao Clouds Across The Moon The RAH Band
Gait33 Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Origineel bericht van: dAF2000 2x snel op rood klikken en multi-epg kiezen. Vervolgens kun je met de numerieke toetsen de tijdsduur van het scherm veranderen. In Nabilo zit het bovenstaande ook in. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Tonskidutch Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 klopt allemaal... maar de vraagsteller wilde een oplossing voor gemini images. of het werkelijk allemaal heel handig is bedienen die optie dat is maar de vraag. chiao Clouds Across The Moon The RAH Band
Sterke-Jerke Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch Sky & Italian TV Guide die werkt ook op gemini maar let op je hebt te weinig geheugen als je geen hdd en/of cf usb hebt HDD heb ik, USB ook, zelfs CF. Maar hoe krijg ik dan die plugins in Gemini of Berry allen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen