Tonskidutch Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 op sommige uploadfora is een fake geplaatst v3 public release met een trojan erin " Trojan-Downloader.Win32.Doldow.x". dus pas op met nieuwe DCC versies die er zijn bron...> de maker van DCC BernyR (ihad) chiao Liberty Anette Askvik
Tonskidutch Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Geplaatst: 7 november 2008 letterlijk, hetgeen enkelen misschien willen lezen: Citaat: In diversen Foren wird ein sogenanntes "Dreambox Control Center v3 public release" zum Download angeboten. Es ist ein Fake und enthält " Trojan-Downloader.Win32.Doldow.x". Also Vorsicht mit DCC-Versionen, die nicht ebenfalls auf meiner Webseite aufgeführt sind. __________________ Gruss BernyR chiao Liberty Anette Askvik
Hoeba Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Hallo, Bedankt, goed te weten. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
rommelaar Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Bedankt Tonski Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
patyv Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 dank je wel voor de info. Ik zal er op letten. db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU
Gast Samsat Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Yep, ik heb er kennis mee kunnen maken. Het duurde ff voordat ik de oorzaak van mijn trage (regelmatig herstartende)pc gevonden had. Virus scanner los gelaten en probleem gevonden en de bestanden (dcc.exe en dcc_.exe) verwijderd. Toont toch weer ff het belang van een goede virusscanner en een firewall. De eerste was niet aanwezig en de laatst stond niet aan....slordig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen