Ga naar inhoud


Gecodeerd signaal in beeld voor 5 seconden


Gast Pacman

Aanbevolen berichten


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: WPW
Klopt de CD cam heeft dit probleem niet (download ID 8), wellicht het laten draaien met deze cam voor een x periode kan een oplossing zijn, wie test mee?


Ik heb hier ook de CD cam erin met download id8
beeld hapert toch soms wel op ered.live 1 en andere zenders
met CT 5000combo
ceasar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had al een paar keer dat een opgenomen programma niet verder ging. Cam ( Aston ) eruit en er weer ingestoken. Ging het weer goed. Alleen de cd kaart eruit bracht geen soelaas..ZUCHT.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ CEASAR W

Probeer de mediaguard cam eens in de onderste cam opening dat kan ook nog verschil maken. Ik heb géén HD pakket op mijn CDS card, maar als ik die TVvlaanderen card in de mediaguard doe, heb ik géén beeld op één HD! Dus die cam is not HD prepared. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dunhans
@ CEASAR W
Probeer de mediaguard cam eens in de onderste cam opening dat kan ook nog verschil maken. Ik heb géén HD pakket op mijn CDS card, maar als ik die TVvlaanderen card in de mediaguard doe, heb ik géén beeld op één HD! Dus die cam is not HD prepared. Groeten Dunhans.


Hoi dunhans

kheb de ci even in het onderste slot gadaan !!!maar dit maakt geen verschil. ook dan geen HD

Gr. ceasar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ CEASAR W

Nee, ik bedoelde misschien minder haperingen. HD gaat niet met een mediaguard cam. Wel met een T-Rex en Aston cam of de interne kaartlezer. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dunhans
@ CEASAR W
Nee, ik bedoelde misschien minder haperingen. HD gaat niet met een mediaguard cam. Wel met een T-Rex en Aston cam of de interne kaartlezer. Groeten Dunhans.


Ik heb het even een poosje getest !! in het bovenste slot af en toe een hik..
onderste slot geen haperingen.

We gaan hier rusten en morgen maar eens kijken of CD nog aktie onderneemt!!!!!

groeten ceasar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier heb ik ook het zelfde humax hci 2000 +dragon+canaalcard regelmatig uitval, met een aston modul voorlopige beter zojuist cd gebeld ze waren bezig met veranderingen maar wij als klant zijn weer de dupe... en maar betalen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook dezelfde problemen met Dragon 4.6 pred.2.29 in mijn Topfield 4000.

Met de Aston 1.05 en zelfde kaart geen problemen.

Met dezelfde kaart in de ClarkeTech 5000 1.49P in de embedded ook geen problemen.

Volgens mijn vrouw de meeste freezes op SBS6 ! crazy

 

Zelf weet ik 't niet, kijk niet zoveel TV ! laugh

 

Ben nu aan experimenteren met editten van predasaurus 2.29, iemand hier al ervaringen mee of dat kan werken ?

 

 

gr. Satfanatic. cool

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heb ik van programmeren geen verstand, maar als je een leuke update hebt voor de dragon gebruikers.....dan maak je vrienden hier.

 

Zit nu te kijken naar die Digitenne troep op een 42 inch LCD.

Daar word ik niet vrolijk van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...