antonlamers Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Hoi, Ik heb een 7025 met OoZoon lean erin. Ik heb 4 skins gedownload, en ook een paar extensions zoals, bitrateviewer, webinterface, dvdplayer. Nu wil ik Barry Allen instaleren en nu krijg ik d emelding dat het geheugen vol is. De 7025 heeft toch 128 MB die kan toch niet vol zijn van die lean versie met die paar plugins. Wat ik wel zie bij DCC, dat zijn skins en andere toepassingen bij Tools -> IPKG packages, maar dan zonder sterretje. Staan deze dingen wel in de image, maar dan zonder geinstalleerd te zijn?. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast Rodajo Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: antonlamers Hoi, Wat ik wel zie bij DCC, dat zijn skins en andere toepassingen bij Tools -> IPKG packages, maar dan zonder sterretje. Staan deze dingen wel in de image, maar dan zonder geinstalleerd te zijn?. Anton sterrentje : geïnstalleerd geen sterrentje : niet geïnstalleerd mvg
Tonskidutch Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 skins kunnen indien ze met PICONS geladen worden heel veel plaats vreten. als ik jou was zou ik de lean zo leeg als mogelijk laten en dan met BA nogmaals een lean op usb stick zetten... dan kun je afhankelijk van de usb stick heel veel plugins en skins erbij laden. maar wel fraperend want - 32 MByte Flash, 128 MByte RAM is aanwezig op je dm 7025 't image zal zo'n 18~19 MB zijn (lean) chiao Liberty Anette Askvik
Golfdiesel Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 En die 32mb flashgeheugen is snel vol met alternatieve images. Een CF kaart met Barry Allen doet dan wonderen. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
DeBeek Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Vandaar dat bij mij Oozoon lean in de flash zit ,(Wordt verder niets mee gedaan) Barry op de CF Kaart en daar alle Images op. (ruimte zat) Staat op dit moment PLI Jade , Gemini 3.8 en Ronaldd op. Verder staan de Picons, swap, epg er ook op.
antonlamers Geplaatst: 8 november 2008 Auteur Geplaatst: 8 november 2008 als het flash geheugen 32 mb is waar is dan het restand van 128 - 32 mb? Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
DeBeek Geplaatst: 8 november 2008 Geplaatst: 8 november 2008 Origineel bericht van: antonlamers als het flash geheugen 32 mb is waar is dan het restand van 128 - 32 mb? Anton Even goed de gebruiksaanwijzing lezen.. Er zit 32 Mb Flash geheugen in, en 128 MB DDR2 Ram geheugen. De flash wordt gebruikt voor je Image. De 128 Mb Is werkgeheugen, net zoals in je PC.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen