Ga naar inhoud

[all] Omschakelcode AB voor Panasonic plasma.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand de code om de dreambox AB geschikt te maken voor een Panasonic TH-42PZ8E Plasma TV.

De handleiding van mijn box is ouder dan het model TV en geeft een waslijst van codes voor Panasonics.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

Inderdaad, klopt met wat nu op de site van Dream staat

Panasonic 0680 0138 0256 0391 0397 0546 0067 0586 0193 0578

0208 0090

Maar misschien dat iemand de juiste voor het type weet.

Natuurlijk kan ik gewoon gaan proberen, maar 12 mogelijkheden x zo'n 20 veel gebruikte toetsen.......nogal tijdrovend testen.

en om nu het wiel opnieuw uit te vinden. crazy

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Geplaatst:
Origineel bericht van: boaz
Inderdaad, klopt met wat nu op de site van Dream staat Panasonic 0680 0138 0256 0391 0397 0546 0067 0586 0193 0578
0208 0090
Maar misschien dat iemand de juiste voor het type weet.
Natuurlijk kan ik gewoon gaan proberen, maar 12 mogelijkheden x zo'n 20 veel gebruikte toetsen.......nogal tijdrovend testen.
en om nu het wiel opnieuw uit te vinden. crazy

Onzin 12 x 20
Code in toetsen en de powertoets proberen, werkt die niet dan de volgende code, waarschijnlijk is er maar 1 van de 12 goed.

Grts.
Geplaatst:

Niet (helemaal?) waar. Uit ervaring weet ik dat bijv. de powertoets wel werkt en bijv. de cijfers, maar veel specifieke functies niet, zoals beeldformaat instellen via de cursortoetsen.

Geplaatst:

Boaz gewoon beginnen met inkloppen die handel, de eerste de beste deed t bij mn 46pz80.

en toch heb ik de rest ook geprobeerd om te kijken of er geen betere bij zat, want niet alle knoppen kreeg ik ermee aan de praat.

fluitje van een cent.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Geplaatst:

Helaas, geen bruikbare code gevonden. Grootste probleem is de OK knop die bij geen enkele code werkte. Overigens werden een aantal codes niet geaccepteerd door de AB.

Toch maar eens een Harmony gaan aanschaffen..........

Geplaatst:

Heb dezelfde plasma en hij werkt hier gewoon. Weet niet meer welke code :D

De OK knop gaat NIET werken met geen enkele code! ( die ik heb geprobeerd)

Ik heb er een paar geprobeerd toen en na de 6de of zo was het raak

Triax 78 Multiblock

Geplaatst:

Even noemt ie dat laugh

Die OK knop is toch wel vaak nodig.

Maar weer even sparen voor die Harmony.

Voorlopig werkt aan/uit in ieder geval en da's toch de meest gebruikte (en soms zelfs de enige).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen