Gast duchi Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 ik heb vandaag een duo lnb geplaats maar nu heb ik een probleem . ik kan na genoeg geen kanalen meer ontvangen en mijn boeketten lijst is leeg en die wil ik eigenlijk terug ik weet alleen niet hoe dat moet (dm500s)dus ik hoop dat een van jullie me hiermee kan helpen zodat ik ned 1 rtl4 enz enz weer in mijn boekettenlijst heb staan alvast erg bedankt
Jean-Claude Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 zenderlijsten verdwijnen niet zomaar - heb je nà de plaatsing van je duo-lnb je satellieten weer ingescand ? en waren alle zenders dan weg ? Dan staat je duo-lnb slecht afgesteld en heb je geen ontvangst op de beoogde satellieten --> beter afstellen dus tot wanneer je op beide satellieten (19,2 en 23,5 ?) een goede ontvangst hebt. ieder image heeft overigens de optie om zenderlijsten te downloaden, ik zou dus beginnen met er een nieuwe zenderlijst in te plaatsen. En hierna de satelliet-installatie nakijken en de LNB's goed afregelen. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
allez l'om Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 wat voor ontvanger gaat het om? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
MR_B Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 Origineel bericht van: Jean-Claude zenderlijsten verdwijnen niet zomaar - heb je nà de plaatsing van je duo-lnb je satellieten weer ingescand ? en waren alle zenders dan weg ? Dan staat je duo-lnb slecht afgesteld en heb je geen ontvangst op de beoogde satellieten --> beter afstellen dus tot wanneer je op beide satellieten (19,2 en 23,5 ?) een goede ontvangst hebt. ieder image heeft overigens de optie om zenderlijsten te downloaden, ik zou dus beginnen met er een nieuwe zenderlijst in te plaatsen. En hierna de satelliet-installatie nakijken en de LNB's goed afregelen. zenderlijsten niet maar wel de zendernamen, daar komt dan [verwijderd item] Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MagicOnline Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 dat gebeurd na een verandering van de LNB configuratie, gewoon de zenders even opnieuw inladen. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
peter-nmgn Geplaatst: 10 november 2008 Geplaatst: 10 november 2008 na het veranderen van de satelliet instellingen (eerst opslaan natuurlijk) direct de stekker uit je box halen of een reboot uitvoeren via telnet/webinterface, zo behoud je je zenderlijst succes de volgende keer Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen