Ga naar inhoud


[Reelbox Avantgarde] ** VERWIJDERD


HDvideo

Aanbevolen berichten


Mag er dan wel vermeld worden dat nu bij de aankoop van een Reelbox avantgarde een 'niet tevreden - geld terug' garantie is van 8 weken. Indien men niet tevreden is tot en met 8 weken na de aankoop krijgt men na terug zenden van het apparaat de aankoop som terug.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel staat dit op de (duitstalige) nieuws pagina van reel-multimedia, dus de fabrikant. Misschien dat het bij de importeurs nog moet komen....

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HDvideo
** reclame!

Product is bij de aanbieder direct in een online shop te koop en dat valt dus onder onze reclame regels.


Je plaatst anders wel zelf een directe link naar een dreambox webshop.
Regelmatig was er commentaar over jou vermeende commerciele belangen tav de Dreambox.
Iets wat je zelf altijd te vuur en te zwaard ontkent.
Maar op deze manier lokt je dat zelf wel uit natuurlijk.

Als niemand reclame mag maken, maar jij zet zelf doorleuk links naar commerciele dreambox sites, dan maak je je zelf erg ongeloofwaardig.

Maar om even bij de ontvangers te blijven, er is een nieuwe linux ster aan het firmament, de Qbox HD Linux Enigma2 .
Zowel de Reel als de Dreambox krijgen hier flinke concurentie van.
Hij is met 3 tuners en hdmi beter aangekleed en kost nog geen 500 euro.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij moet onze huisregels maar eens wat beter gaan bestuderen. Met name de passage over commentaar op beslissingen van een moderator.

Jij mag mij nu even gaan vertellen naar welke Dreambox webshop ik dan volgens jou gelinked heb.

Je krijgt voor het online commentaar wel een waarschuwing, want volgens jou moet ik immers consequent zijn.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Jij mag mij nu even gaan vertellen naar welke Dreambox webshop ik dan volgens jou gelinked heb.

Ron


offtopic
Wordt een beetje lastig, als ik dat doe dan geef ik weer commentaar, dus laat maar, je snapt best wat ik bedoelde.
/offtopic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij bedoeld ongetwijfeld

www.satellietland.nl

Het verweer is ongetwijfeld dat deze niet aan partikulieren verkoopt. Als ik het goed heb 'leent' hij wel dreamboxen aan forum medewerkers om te 'testen'.

Het probleem met de site van de fabrikant van de reelbox is dat je daar ook rechtstreeks online kunt kopen. Persoonlijk vind ik het ook flauw, iedere site van een fabrikant is in principe een commerciele site.

Verder is dit offtopic....

 

De nieuwe Qbox is qua specificaties inderdaad dicvht bij de reel en dream en waarschijnlijk voor vele een betaalbaar alternatief.

 

 

 

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vermoeden had ik ook al.

Als ik Haagtechno als distributeur van panasonic voor nederland had genoemd, zou polvo ook niet "mauwen" dus is dit wel een beetje zielig.

De door HD verwezen fabrikant heeft prominent op de website aanwezig wel degelijk een webshop voor particulieren waar je zo kunt kopen. Het is niet meer dan logisch dat die website onder de reclameregels valt. Dit in tegenstelling tot Satellietland waar een partikulier net als bij Haagtechno, niets kan kopen, maar een bedrijf is dat een fabrikant hier in Nederland vertegenwoordigd.

Mij is overigens niets "uitgeleend". Alles wat ik aan Dreamboxen (3) heb staan is gewoon tegen een kleine korting helemaal betaald.

Ik wil zelf ook niet de schijn wekken dat wij "omkoopbaar" zijn.

Polvo moet dus maar een beetje uitkijken wat hij zegt/schrijft.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
De door HD verwezen fabrikant heeft prominent op de website aanwezig wel degelijk een webshop voor particulieren waar je zo kunt kopen. Het is niet meer dan logisch dat die website onder de reclameregels valt. Dit in tegenstelling tot Satellietland waar een partikulier net als bij Haagtechno, niets kan kopen, maar een bedrijf is dat een fabrikant hier in Nederland vertegenwoordigd.

Ron


Dat had je ook gewoon tegen mij kunnen zeggen zonder direct waarschuwingen uit te delen.

Citaat:

Ik wil zelf ook niet de schijn wekken dat wij "omkoopbaar" zijn.
Polvo moet dus maar een beetje uitkijken wat hij zegt/schrijft.


Dat geldt andersom ook, jij zit in een glazen torentje, en daar moet je goed bewust van zijn.
Een opmerking kan zo verkeerd opgevat worden.

Maar om weer op de reelbox terug te komen, het reelboxforum is offline en het lijkt er op dat hij niet in de oude vorm terugkomt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad erg jammer dat dat forum er uit ligt. Hopen dat ze de oude berichten nog terug kunnen plaatsen, er stond erg veel interessant materiaal tussen

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je komt toch zelf als eerste met openbaar commentaar op mijn beslissing als moderator?

Dan krijg je ook openbaar antwoord. Jij hebt er ook geen bal mee te maken. Het was jouw bericht en jouw waarschuwing niet. Waar bemoei je jezelf dus mee?

De volgende keer dat jij openbaar commentaar maakt op een beslissing die is genomen door een moderator (welke dan ook) krijg ook jij net als iedere ander een ban.

Wij hebben regels en daar heb je jezelf hier als gast gewoon aan te houden!

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...