raf Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Krijg steeds deze foutmelding als ik verbinding wil maken. Waar ik ip adres heb ingevuld staat normaal mijn ip adres met cijfers. Weet niet wat ik fout doe. Graag hulp. #########connect########## FTP Connect with ip adres Open ip adres and wait for welcome. > 220 Welcome to the OpenDreambox FTP service. Response unexpected. Wait for 213 Connect with ip adres < USER root > 331 Please specify the password. < PASS dreambox > 230 Login successful. < TYPE I > 200 Switching to Binary mode. < SIZE /hdd/movie/recordings.epl > 550 Could not get file size. Response unexpected. Wait for 213 Connect with IP adres is closed
Erik Slagter Geplaatst: 11 november 2008 Geplaatst: 11 november 2008 Origineel bericht van: raf < SIZE /hdd/movie/recordings.epl > 550 Could not get file size. Response unexpected. Wait for 213 Die file bestaat waarschijnlijk niet. Kijk maar eens na via telnet of tuxcom oid. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
raf Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Geplaatst: 12 november 2008 Die file is toch de opgenomen opnames op mijn interne harde schijf. Als ik via ftp (DCC Programma)zie ik wel die mappen en als ik de map recording open zie ik de opnames erin staan. Wat moet ik nu doen om het wel werkend te krijgen?
rongogo Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 Is dreamtsman, niet alleen voor enigma 1 ? Rongogo
raf Geplaatst: 12 november 2008 Auteur Geplaatst: 12 november 2008 Zijn er dan andere programma voor het overzetten van opnames die op de interne harde schijf van de DM 800 staan over te zetten naar een ts bestand op mijn pc, zodat ik ze daarna op een dvd schijf kan branden?
Tonskidutch Geplaatst: 12 november 2008 Geplaatst: 12 november 2008 natuurlijk zijn die er wel ik werk met OoZoon z'n ProjectX en IfoEdit als je op OoZoon's website kijkt vindt je een heel instructieve uitleg om een dreambox opname (ts) te bewerken en te branden als DVD in VOB. chiao Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
raf Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Geplaatst: 17 november 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch natuurlijk zijn die er wel ik werk met OoZoon z'n ProjectX en IfoEdit als je op OoZoon's website kijkt vindt je een heel instructieve uitleg om een dreambox opname (ts) te bewerken en te branden als DVD in VOB. chiao Bedankt Na een hoop puzzel werk uiteindelijk gelukt. Weet alleen niet hoe dat met het film snijden werkt. Kan dat niet in de handleiding vinden. Misschien weet jij het? Groetjes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen