Ga naar inhoud


Nostalgienet is weg bij themapakket ???


Bullssattv

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Bullssattv
Origineel bericht van: jacksparrow
Niet om vervelend te doen maar probeer enigzins correct Nederlands te schrijven/typen.


ik ben slechthorend, mijn zinbouw is anders dan jij of ander mensen ! mijn eiger moedertaal is gebarentaal ! smile


Ik had al een vermoede. Mijn schoonzus is slechthorend en de zinsbouw is inderdaad hetzelfde. Als buitenstaander komt dit raar over maar als je er ervaring mee hebt lees je het net als een andere zin.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JPVSP
't lijkt meer op.. etc, etc...


Denk je soms grappig te zijn met bovenstaande uitspraak? We hebben hier op het forum een sterk ontwikkeld gevoel voor humor, maar de draak steken met de fyische beperkingen van een forumlid is er voor mij toch net ietsje over.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: RUF
Origineel bericht van: JPVSP
't lijkt meer op gebarentaal voor blinden en als ze dat nu eens gingen ondertitelen dan kan ik het ook lezen. smilesmile


Denk je soms grappig te zijn met bovenstaande uitspraak? We hebben hier op het forum een sterk ontwikkeld gevoel voor humor, maar de draak steken met de fyische beperkingen van een forumlid is er voor mij toch net ietsje over.



Ik vond die opmerking van jacksparrow beleefd en een terechte opmerking/vraag. En Lach ik met iemand zijn gebreken als hij zelf in een reactie smile achter zijn antwoord zet?

terug on topic
Link naar reactie
Delen op andere sites

JA, jij lacht en spot met iemand met gebreken, zelfs als die persoon smile achter zijn antwoord zet!

En de reactie van jacksparrow was helemaal geen terechte opmerking/vraag maar eerder een gevaarlijke vraag. Ga wat omzichter om met mensen die blijkbaar niet correct kunnen schrijven; daar zit meestal een reden achter want anders zou hun "taal" niet opvallen.

Daarop was de reactie van Bullssattv een "vriendelijke" verduidelijking dat hij met een gebrek kampt en het is moedig van hem om dat ook te verduidelijken, en nóg sterker als hij die handicap als de normaalste zaak van de wereld beschouwd (door smile toe te voegen) maar dat jij dan de spot drijft met jouw "ondertitelingverhaal" is er over!

 

Blijkbaar is "tact" ver te zoeken bij jou!

 

Gerdy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig mee eens.

 

Ik heb mij in het begin dat bulsattv hier postings plaatste een aantal malen afgevraagd waarom hij zo "raar" schreef, in de mate zelfs dat ik dacht dat hij een bulgaar was (bulsattv) van oorsprong.

 

Op één van de reacties daaromtrent, heeft hij dan geschreven dat hij een handicap had, hetgene één en ander verklaart en hier heeft hij dat nogmaals herhaald.

 

Het is inderdaad sterk om dit openlijk te durven schrijven en jou reactie vind ik persoonlijk beneden alle peil, alsof het plaatsen van een smiley achter een zin dan maar toelaat om met een handicap te lachen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...