Ga naar inhoud

[dm100] Heeft deze ontvanger nog bugs ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

vertel mij nu eens .. in welke dreambox zit geen bug? De anderen zijn gebasseerd op open source software he en deze telg wat minder ;), maar ik denk dat je met je vraag bedoelt of het allemaal stabiel is. Tja vast wel, maar qua alternarief en bevindingen is hier al het een en ander geschreven. Zelf denk ik als de dm100 met een kabelvariant komt, dat er wat meer mensen gaan hobbyen met deze box

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

De enige bug die ik momenteel heb, en die ook gekend is, is dat als je op een gecodeerd kanaal staat en de box in standby zet je hem niet meer uit standby krijgt. Dan moet je de stroom er af halen.

Om even in te pikken over de negatieve berichtgeving over de dm100 hier op dit forum... Wel, de DM100 valt reuze mee. Veel hobbyisten vinden dat het maar niks dat dream deze ontvanger op de markt heeft gebracht. Wel ik vind het zeker een aanwinst. Als pure kijkdoos is dit een prachtontvanger. Hij kan ingezet worden als simpel TVV/CDS ontvangertje, het toestel heeft CS mogelijkheden dus als 2de ontvanger op de slaapkamer perfect naar je kaartje in de DMXXXX kijken....

Verder denk ik dat er in de toekomst nog meer extra's zullen voorzien worden. Ben er alleszins over te spreken.

Grtz

Geplaatst:

De enige 'bug' die de mijne heeft, is het stand-by probleem dat al genoemd is. Dit probleem doet zich overigens alleen voor bij NIET officiële firmware (V0127 en V0128beta). Verder bevalt mij de DM-100S prima. Het voelt alsof er een nieuwe Humax IRCI-5400 is opgestaan.

De kanaleneditor die je moet gebruiken is nog wat onhandig maar ook hier zijn we al bij de 3e versie sinds introductie.

Beeldkwaliteit is overigens erg goed.

Geplaatst:

Hoe gaat het streamen naar de PC? Kun je de streams ook goed opnemen? Mijn DVD recorder is gesneuveld en er moet iets voor terugkomen.

Ik heb wel een DM500 van het eerste uur maar de bug daarvan is het niet kunnen streamen.

Alvast bedankt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen