marc74 Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 De voeding van mijn DM7025 (ong. 3 jaar oud) heeft het begeven. Nou heb ik nog een voeding liggen van een 7020 die exact hetzelfde lijkt. Kan iemand mij vertellen of dat dezelfde voeding als in de eerste serie DM7025 is? Ik weet dat er nu in de nieuwere series andere voedingen gebruikt worden , maar met die ik heb liggen lijkt alles overeen te komen Bedankt Marc
Gerard 76 Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Lijkt me niet te werken,anders hadden we het hier al gelezen. Verneuk je box niet,en haal voor 62 euro ( incl. verzenden) gewoon een nieuwe originele voeding die bij je 7025 hoort.
RobbieT Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Zal vast niet hetzelfde zijn, bij rooksignalen was het de verkeerde. Ik zou zelf het risico niet nemen en of de oude repareren (nieuwe elco's erin) of een nieuwe voeding halen. Er zijn ook mensen die buiten de garantie met succes Dream een mailtje hebben gestuurd met de vraag om een voeding. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
iemand Geplaatst: 15 november 2008 Geplaatst: 15 november 2008 Kom op dit is HOBBY, dat betekent uitzoeken !! Staan alle componenten op dezelfde plaats Staan er typenummers op. Kijk ook eens aan de onder-/soldeerzijde evt graag een foto. en elco'v vervangen kan altijd. desnoods help ik je wel ! gr. Erik
Tisnix Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Ook bij mij heeft de voeding het opgegeven, na een weekje geknetter start de box niet meer op en het display gaat aan en uit. Ik heb al een mail gestuurd naar Dream. Moet de box opsturen voor reparatie, staat duidelijk vermeld dat er een copy van de bon bij moet. Bon heb ik niet, is 2e hands gekocht. Loop ik nu de kans om de box ongerepareerd retour te krijgen van Dream? VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
RobbieT Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Kan je dan niet beter gewoon een nieuwe voeding kopen. Heb ik ook maar gedaan. Dan zit ook niet zonder je box, even een nieuwe halen erin schroeven en weer verder. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Tisnix Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Een nieuwe voeding kopen kan ik dan altijd nog. Kan de box wel even missen, er staat nu een orginele DM500 beneden (tis toch te koud op de slaapkamer om tv te kijken ) dus we hebben beeld. Waar het mij om gaat, zal Dream de box repareren zonder bon of krijg ik hem weer zo retour. Voor alle duidelijkheid; ik maak geen aanspraak op garantie, wil gewoon de kosten betalen. VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen