kazbek007 Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Hoi, Ik ben op zoek naar een manier om mijn films op mijn externe disk, de "movielist" hiervan te (re)builden en eventueel te organiseren. Voor enigma 2 boxen is er wel zoiets, maar voor enigma 1 heb ik hier niks voor kunnen vinden. De standaard plugin binnen Pli doet alleen de dir /hdd/movie. Ik gebruik een DM7000 met pli jade. Suggesties zijn welkom. Mvg, Kazbek ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden!
dAF2000 Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 De "rebuild move list" in de image zelf werkt toch ook voor externe disks? Je kunt gewoon een andere opnamelokatie in "recording and playing" kiezen en dan rebuilden wat je wilt.
boaz Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Sterker nog, ik heb 2x NAS voor opnames en een Interne HD, daar heb ik ooit eens 1 overzicht van gemaakt met een plug in, dacht dat het iets van BigMovieList was (zit in een ander image dat nu niet actief is). VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
boaz Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Even nagezocht, het is inderdaad Big Movie List builder en ik had 'm in Gemini4.0 zitten. Je kunt tot 5 locaties opgeven voor je film bestanden. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
kazbek007 Geplaatst: 17 november 2008 Auteur Geplaatst: 17 november 2008 Origineel bericht van: dAF2000 De "rebuild move list" in de image zelf werkt toch ook voor externe disks? Je kunt gewoon een andere opnamelokatie in "recording and playing" kiezen en dan rebuilden wat je wilt. Ja, klopt. Echter deze maakt van de meeste titels nu een volgende opmaak [datum][tijd][..........niks.......]. Terwijl ik in dit laatste van voorheen toch echt al de titels van de films had staan. Ik ga nog even wat sleutelen en post dan mijn bevindingen. Ook de suggestie hier van de Big Movie List zal ik uitproberen. Alvast bedankt. Kazbek ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen