Tonskidutch Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: peter-nmgn uiteraard is de werkgroep op mn XP PC ook DREAMBOX (krijg daar alleen de laptop te zien waar ik op werk) uh dat had ik over het hoofd gezien / niet gelezen als je de netbios over tcp-ip op je netwerkkaart activeert is dat opgelost. in windows/etc/hosts de netbios namen en ipnummers invullen in de internet options de trusted members (ipnummers) toevoegen (ook dat bestand hosts in /etc/hosts op dreamboxen aanpassen) en even kijken of je niet dubbel-en-dik firewall beperkingen default hebt aanstaan (uitzonderingen, toevoegen IPnummer) Pipeline Bill Frisell
peter-nmgn Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Geplaatst: 18 december 2008 ook het mounten is gelukt! :D heb deze instellingen gebruikt: Filesystem: 1 Automount: √ Client Dir: /media/hdd Server Dir: Harddisk IP: 192.168.178.1 Username: root Pass: dreambox RW: √ Ik bedank je echt vanuit mijn hart! Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen