Gast citroen1968 Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 als ik de scart aansluit op een lcd tv (philips 9603 krijg ik wel beeld. sluit ik nu dezelfde scart aansluiting op een normale tv of video aan dan krijg ik wel geluid maar geen beeld meer hoe kan ik dit oplossen
Tonskidutch Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Citaat: een normale tv of video ja welke (merk - type) en welke av ingang de meeste nieuwe flatscreens (lcd of plasma) scannen zelf de ingang en 't aangeleverde formaat > dus meestal automatisch beeld op de ingang enkele oudere tv's en videorecorders moet je per menu en/of aansluiting vertellen hoe 't zit een qlink (bedacht voor tv en videorecorder) kan bijvoorbeeld specifiek op een scart aansluiting roet in t eten gooien. maar dat is algemeen gekeuvel, geef eerst eens de juiste opgave van je toestellen. chiao We Have All The Time In The World (toen men dacht dat alles nog goed was) Louis Armstrong
Satdorus Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Ik neem aan dat je de **pfl9603 bedoeld van Philips. Gebruik je van de DM800 ook, tegelijkertijd, dvi/hdmi aansluiting? Het zou te maken kunnen heben met de instelling van de uitgangen op de DM800. Hoofdmenu / instellingen / systeem / AV instellingen. Maar een beetje meer info over je materiaal zou inderdaad helpen.
Gast citroen1968 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 1 dreambox dm 800 via dvi naar lcd tv aangesloten op hmm 1 ingang (phl 9306) scart aansluiting naar ext2 ingang gewone tv (phl 25pt9101,matchline) av dreambox staat dvi 1080i
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen