Ga naar inhoud

[7025+] Werkt deze Compact Flash takeMS CFC op dreambox ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op IHAD is een lijst compatibele CF's te vinden.

Ik weet niet of het op de 7025 ook nog zo is, maar de 7000 heeft een bug waardoor de CF in combinatie met een HD enkel werkt als de CF master is.

Nog een bugje, formatteren met de box zelf formatteert met de big file optie, is je CF binnen de korste keren vol als je er images opzet, natuurlijk wel prima als je op de CF wilt opnemen.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

Die lijst is alleen voor de 7000. Ik heb een kingston in m'n 7025+ en die werkt ook goed. Ofwel, 't merk zal er niet echt toe doen. Mijn ervaring met TakeMS is dat 't een lastig merk is ('t werkt gewoon soms niet). Ik zou eerder voor een wat beter merk gaan.

Geplaatst:

Hier ook Kingston, en die gaat ook prima.

Ik zou persoonlijk ook voor een A-merk gaan.

Als je de ervaringen bekijkt dan blijken de A-merk kaarten bijna allemaal probleemloos te werken.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:

Ik heb zelf een TakeMS 8GB kaart in mijn 7025+ zitten. Dit is niet de meest snelle kaart, maar ik heb zo'n idee dat de CF reader in de 7025 ook niet de meest snelle is.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen