Ga naar inhoud


[DM8000]wanneer en waar te koop


alie kebab

Aanbevolen berichten

Een paar van de problemen tot nu toe (ik kan ze wel posten wan't ik heb toch geen NDA.)

 

*Probleme mit verschiedenen Sat-Konfigurationen Diseq, etc (problemen met verschillende satelliet configuraties Diseq, etc.)

 

*WLAN Netzwerkprobleme (WLAN werkt nog niet(goed)

 

*Tonprobleme (Knacksen) beimUmschalten auf Sender mit AC3-Format (Krakend geluid als je zapt op kanalen met AC3 geluid)

 

*Spulen, insbesondere bei HD-Formaten (spoelen in opnames werkt nog niet goed vooral bij HD opnames)

 

*DVD-Player: Bedienung,Menüs, Problememit einigen Kauf-DVDs (zu schnelles Abspielen, DTS-Ton durchleiten etc.(retail DvD's spelen te snel af en er wordt geen DTS signaal doorgegeven)

 

*Implementieren einer LipSync-Funktion, subjektiv schlechter geworden (LipSync loopt niet synchroon, ze willen een LipSync functie)

 

*Festplatte schaltet nach Timer-Aufnahme nicht ab (HDD schakeld na een timer opname niet uit)

 

*EinigeHDServiceswerden nicht erkannt (Sommige HD services worden niet herkend)

 

*SatFinder, Geht noch immer nicht (Satfinder status werkt nog niet)

 

*Rotor-Setup, Geht noch immer nicht (rotor setup werkt nog niet)

 

*Zappen auf ORF-> Box steht, nur ein Restart von Enigma hilft. (Zappen op ZORF laat de box freezen alleen een enigma reboot helpt dan)

 

*enz enz...

 

Voorlopig zal hij h.w.s. nog niet op de markt komen, dit jaar verwacht ik hem sowieso niet meer.

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...