spyropit Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Heb zonet een dm500 voorzien van een nieuwe settinglijst. Box is via usals aangesloten op motor. Hij draait perfect naar alle satellieten met perfect signaal. Alleen op tv vlaanderen heb ik slecht signaal en blijft alles zwart. Op canal digitaal heb ik 97% signaal zap ik dan naar tv vlaanderen dan krijg ik melding rotor draait naar 19.2° terwijl ik toch al op astra zat.Signaal schommelt dan ineens rond de 65% Heb al verschillende settings geprobeert maar allemaal hetzelfde. Ervoor was hij aangesloten op een monoblok en werkte tv vlaanderen wel. Wie weet hoe ik dit kan oplossen????
salem999 Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 hoi, ben niet zeker maar, kijk effe bij sat. configuratie je kiezt(meerdere sat. met een Rotor)kijk bij de 19.2e of het is nogsteeds op LNB0 (dus door bladeren tot dat je bij astra 19.2 komt + OK op(waar de LNB's 0) dan alles uitschakelen als bvb AB,A of etccc) mischien voor astra heb je LNB1 A of B gekozen NU save groen knopje 2keer te drukken, dus moet alle sat van LNB0 gaan lezen.. kijk effe die punt. groeten
spyropit Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 @ salem999 Staat allemaal goed. Heb zonet een andere box geprobeerd en juist hetzelfde probleem. Overal perfect signaal op astra tot zelfs 99% op digital+. Zap ik naar tv vlaanderen dan maar 75 a 80%.Heb nu wel beeld maar met freezes. Moet volgens mij aan usals liggen of misschien de disequemotor. Op een schotel met piston en positioner geen probleem. Wie heeft er nog raad???? Groeten
Tonskidutch Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 wat voor settingslijst , van wie , waar datum scan anders gewoon de satpositie opnieuw chiao Remember Me Eiver
spyropit Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 Heb verschillende lijsten geprobeert. oa joske,vhannibal enz... Allemaal lijst voor motor en recenste datum. Hoe bedoel je je satpositie opnieuw inscannen. Groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen