Tonskidutch Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 kijk syno's laat ik effe met elkaar... die hebben ook vast nog specifieke en correcte tips inzake de :Dir die geshared wordt. chiao Liberty Anette Askvik
druup Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 Origineel bericht van: Maneman Mijn instellingen in de Syno zijn hetzelfde als die van jou, dus dat klopt wel. Heb je onder Netwerkservices NFS ook ingeschakeld (aangevinkt?). Ik heb de laatste firmware er in zitten en dan werkt dat iets anders, in gedeelde map moet je hier de share kiezen en dan in het menu "nfs bevoegdheden" klikken waarna je in het betreffende menu komt van mijn vorige bericht. Toch snap ik het niet waarom mijn DM800 de melding geeft permission denied, dat lijkt er op dat er toegang verkregen wordt. Ben net in Gemini bezig maar daar laat zich mountmanager zich niet vinden... pfff ga eerst maar even pitten. VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Tonskidutch Geplaatst: 24 december 2008 Geplaatst: 24 december 2008 soms is er enkel door vergeetachtigheid een kink in de kabel... de NAS is natuurlijk standaard toegankelijk voor admin alle anderen (Guest account) mogen maar beperkte foefjes uithalen dus om specifieke (IP adres) hosts toegang te verlenen is 1 maar om ook gebruikers van dat IP adres toegang te verlenen is 2 maak eens een gebruiker aan DM800 en voeg die toe aan de beheerders (administrators) zie afbeelding (is anders wellicht op de syno) chiao Liberty Anette Askvik
druup Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 Origineel bericht van: Tonskidutch (IP adres) hosts toegang te verlenen is 1 maar om ook gebruikers van dat IP adres toegang te verlenen is 2 maak eens een gebruiker aan DM800 en voeg die toe aan de beheerders (administrators) chiao Ik heb ook het vermoeden dat het daar in moet zitten zoals ik al eerder schreef, heb net een DM800 user aangemaakt met alle rechten maar geen wederom geen verbinding. Zie ook niks in het logboek van de Synology alleen de verbingingen die tot stand komen staan er in. Ik weet het niet meer CIFS is geen optie met dat protocol kan ik HD zender niet schokvrij opnemen. Misschien kan Maneman zijn mount regel uit het fstab bestand eens leterlijk posten misschien zit er toch iets niet goed bij mij. VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
dutchbo Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Geplaatst: 25 december 2008 ik ben blij met mijn oplossing ,heb er een interene 2,5" samsung ingezet kosten 69euro ,heb nfs ingesteld op de dreambox en klaar. kan nu ook mijn opgenomen programma's(sd en hd) via de pc boven kijken en de gewone sd uitzending ook draadloos zonder hapering hd gaat helaas draadloos niet moet nog keer een n-epresscard in de laptop plaatsen moet dit ook lukken . nogmaals thnx gr ron
YUGI Geplaatst: 25 december 2008 Geplaatst: 25 december 2008 heb het voor elkaar, kan eindelijk opnemen en afspelen.nu de gedownloade films proberen af te spelen. gr
dutchbo Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Geplaatst: 27 december 2008 goed gedaan yugi , de volhouder wint! maar kan jij wel iets opnemen en een andere zender bekijken? ik heb de oplossing nog niet kunnen vinden , ook niet zoals tonskidutch aan gaf. gr ron
YUGI Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 ja dat lukt mij wel, je kan alleen openemen en kijken op de zelfde transponder.zeg maar 12515 de zenders die daar onder vallen. gr
dutchbo Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Geplaatst: 28 december 2008 hoe heb jij dat voor elkaar gekregen? ik zie in de ccam.config niks wat ik daar kan veranderen? gr ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen