Funfreak Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Mijn vrouw wil graag de opgenomen programma's van een eigen naam voorzien. Hoe doe je dat met Gemini2 3.80 software of welke plugin heb ik hiervoor nodig? Alvast dank voor jullie hulp.
FNONAMUS Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Let op ik weet het niet meer zeker, maar kan je er niet in via ftp en dan renamen, mogelijk aan het eind in TELNET het commando killall -9 enigma2 geven (herstart van enigma) Todays dummy is tomorrows expert!
Funfreak Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 Maar het moet toch ook gewoon simpel met de afstandsbediening kunnen? Dan kan de vrouw het zelf ook doen.
Neptunus Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Of installeer de Suomipoeka plugin en geef je vrouw haar eigen map. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
FNONAMUS Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Origineel bericht van: Funfreak Maar het moet toch ook gewoon simpel met de afstandsbediening kunnen? Dan kan de vrouw het zelf ook doen. Leer je vrouw dan ook FTP-en, kan zij ook met de 7025 rommelen ;-) Todays dummy is tomorrows expert!
Funfreak Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Geplaatst: 29 november 2008 Ik heb inmiddels een werkende plugin gevonden (geeft wel een foutmelding na het wijzigen van de naam, maar schrijft de nieuwe titel wel weg). De werkende plugin is: MovieRetitle-1.1-DM7025.tar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen