Ga naar inhoud


[DM7025] The Gemini2 Project 3.90


salem999

Aanbevolen berichten

Ik heb deze nu ook geïnstalleerd omdat ik de Ronaldd image niet meer helemaal vertrouwde, vanwege het rare geluid uit mijn box (zie mijn reactie hierboven). Tot nu toe is deze image erg compleet en stabiel gebleken, ik ben er dus erg tevreden over.

 

Wel moest ik even de Samba-server plugin installeren om de ingebouwde harddisk te kunnen delen met mijn NMT. Dat was bij Ronaldd niet nodig. Ik heb me daarna (tevergeefs) suf gezocht naar waar deze plugin in het menu terecht was gekomen (om de workgroupnaam en sharenaam aan te passen). Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik het via de smb.conf moest doen. whistle

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: scoobster
Dat probleem met het niet schakelen tussen 16:9 en 4:3 op mijn 4:3 TV heb ik ook....

Heeft iemand hier al een oplossing voor kunnen vinden?
In 3.8 werkt dit nog wel....


Ik heb 3.9 in de flash staat en ik heb met mijn 16:9 TV geen problemen met 16:9, 14:9 of 4:3 uitzendingen. Ook niet als ik wissel van b.v. een 16:9 uitzending naar een 4:3 uitzending en vise-versa.

Alleen na installatie en het goed zetten van de TV beeldverhouding in de Gemini settings, had ik er ook last van. Na een reboot van de box sindsdien geen problemen meer gehad. confused Nieuwigheid denk ik... wink


Misschien tijd voor een 16:9 TV? :D

DM7025 - 2x DVB-C - Seagate CE 160Gb HDD - Casema TVD - Gemini 4.20 - CCcam 2.0.11 - Transcend 512Mb CF - Sharp Aquos LC-32GD1E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker tijd voor een nieuwe TV.. ben alleen al lang twijfelende over welke precies.. er is zo veel verschillende keus tegenwoordig...

 

Ben nog al gecharmeerd van deze TV .. maargoed ..

 

Ik had ook een x-aantal keer gereboot met deze 3.9 versie maar blijf het probleem houden.. als ik in 3.8 bij de beeldinstelling een beetje heen en weer switch van 16:9 naar 4:3 enzo dan zie ik runtime al het beeld veranderen. in de 3.9 reageert deze daar helemaal niet op.

 

Ik heb de 3.9 versie niet in de flash staan maar op cf. Ook de 3.8 draai ik vanaf cf.. Mag dat verschil maken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem had ik ook met de beeld omzetting van 4/3 naar 16/9. Dit ligt aan de drivers heb ik ergens gelezen.

Heb dan de laatste oozoon in de flash gezet en toen werkte gemini 3.9 vanop de CF perfect.

Heb er nu "Nabilo_DM7025_PureFlash_12DEC08" in de flash staan en "NabiloBlackHole_DM7025_05F2" op CF. Is wel héél snelle image en het beeld is precies nog scherper geworden.

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...