Ga naar inhoud


[DM7025] The Gemini2 Project 3.90


salem999

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: MiLo
Voor de gein es bekeken, en met BA op de box gezet.

Ik krijg geen fatsoenlijk 16:9 beeld op onze 4:3 TV met deze Gemini, ongeacht hoe ik de video instelling zet. Da's spijtig.

Vast een stomme vraag, maar wat zou het root password moeten zijn? Heb al van allerlei standaard pwds geprobeerd maar ik kon niet inloggen.


Hier blijft het beeld altijd op 16:9 staan!!
Beelden die in 4:3 worden uitgezonden worden uitgerokken naar 16:9!
Is daar een oplossing voor ?
Nu terug naar 3.8, beeld weer ok
Zowel de 3.8 als de 3.9 versie staan op CF

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdorie... Wil ik Gemini 3.9 installeren op mijn 7025, komt er een soort van hoog frequent rateltje uit de buurt van de voeding. Box uitgezet en start nu ook niet meer op. eek

 

Net dus maar even een voeding besteld... crazy

DM7025 - 2x DVB-C - Seagate CE 160Gb HDD - Casema TVD - Gemini 4.20 - CCcam 2.0.11 - Transcend 512Mb CF - Sharp Aquos LC-32GD1E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Verdorie... Wil ik Gemini 3.9 installeren op mijn 7025, komt er een soort van hoog frequent rateltje uit de buurt van de voeding. Box uitgezet en start nu ook niet meer op.

 

Net dus maar even een voeding besteld...

 

is toch niet netjes om zo'n (ook ernstig) probleem meteen onder de noemer van dit nieuwe image te plaatsen

 

of vindt je zelf wel, dat dit relevant is aangaande 't Gemini image?

 

doei

Perfect Motion - Boys Own Mix

Sunscreem, Terry Farley, Pete Heller

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jammer heb hem uit geprobeerd maar schakelt niet meer naar de tv terug bij uitschakelen van dreamboxs dit doet hij ook in de 3.80 versie geen problemen met de 3.70 voor de rest werk de 3.90 versie perfect

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemini 3.9 geinstalleerd met CCcam 2.0.11 en het werkt super. smile Ik heb nu veel sneller beeld na een herstart van de box. Het zappen gaat ook een stukje sneller. De timers werken ook goed na een restore uit de backup.

 

Prima image, nog nergens tegenaan gelopen of een crash gehad. Ik zal vanavond ook eens dat ReZap uitproberen... cool

DM7025 - 2x DVB-C - Seagate CE 160Gb HDD - Casema TVD - Gemini 4.20 - CCcam 2.0.11 - Transcend 512Mb CF - Sharp Aquos LC-32GD1E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
Citaat:

Verdorie... Wil ik Gemini 3.9 installeren op mijn 7025, komt er een soort van hoog frequent rateltje uit de buurt van de voeding. Box uitgezet en start nu ook niet meer op.

Net dus maar even een voeding besteld...


is toch niet netjes om zo'n (ook ernstig) probleem meteen onder de noemer van dit nieuwe image te plaatsen

of vindt je zelf wel, dat dit relevant is aangaande 't Gemini image?


Misschien toch wel, ik heb toevallig net zo'n zelfde ervaring (hoog frequent/gillend geluid uit Dreambox) gemeld in het Ronaldd-topic. Mijn voeding is niet stuk gelukkig. Misschien zit er toch een probleem in de gebruikte Enigma?

Keep firing, Assholes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satfly
Misschien toch wel, ik heb toevallig net zo'n zelfde ervaring (hoog frequent/gillend geluid uit Dreambox) gemeld in het Ronaldd-topic. Mijn voeding is niet stuk gelukkig. Misschien zit er toch een probleem in de gebruikte Enigma?


Bij mij was het toch de voeding, deze heb ik inmiddels vervangen. smile Op mijn voeding was een condensator gaan lekken op de printplaat vlak bij de grote spoel in het midden. En ik vermoed dat er meerdere onderdelen van de voeding kapot waren... De voeding heeft bij mij achteraf een hele nacht zo staan te 'brommen'. eek

DM7025 - 2x DVB-C - Seagate CE 160Gb HDD - Casema TVD - Gemini 4.20 - CCcam 2.0.11 - Transcend 512Mb CF - Sharp Aquos LC-32GD1E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...