Ga naar inhoud


MTVNHD en SCIFIHD aan het testen op Astra2


Aanbevolen berichten

Via het forum van "Digital Spy" bereikte mij net het nieuws dat MTVNHD en SCIHD aan het testen zijn op de Astra2. MTVNHD heb ik reeds gevonden, deze zit op:

 

Service ID: 3806

Frequency: 11719H

Symbolrate: 29500

FEC: 3/4

Modulatie: DVB-S2/QPSK

 

(zie ook screenshot 1)

 

SCIFIHD zendt volgens nog geen EPG data mee maar ik denk dat deze service momenteel de naam 3897 draagt en te vinden is op:

 

Frequency: 11856

Symbolrate: 29500FEC: 3/4

Modulatie: DVB-S2/QPSK

 

(zie ook screenshot 2)

post-31952-1318260026,4636_thumb.jpg

post-31952-1318260026,4988_thumb.jpg

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: jacksparrow
Via het forum van "Digital Spy" bereikte mij net het nieuws dat MTVNHD en SCIHD aan het testen zijn op de Astra2. MTVNHD heb ik reeds gevonden, deze zit op:

Service ID: 3806
Frequency: 11719H
Symbolrate: 29500
FEC: 3/4
Modulatie: DVB-S2/QPSK

(zie ook screenshot 1)

SCIFIHD zendt volgens nog geen EPG data mee maar ik denk dat deze service momenteel de naam 3897 draagt en te vinden is op:

Frequency: 11856
Symbolrate: 29500FEC: 3/4
Modulatie: DVB-S2/QPSK

(zie ook screenshot 2)


als ik die zenders bekijk die MTVNHD geeft mij een filmzender weer op 28.2 en die SCHIFI HD geeft mij niks weer,die wordt dus niet gevonden,
al stond SCHIFI/HOROR HD al in de lijst met EPG.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacksparrow
Ben momenteel niet thuis dus kan niet checken of ik beeld heb, maar heb al wel gezien dat er netjes 3 NDS id's aan de MTVNHD en SCIFI HD service hangen wink


MTVNHD geeft een epg weer van MTV HD maar zend films uit van een andere sky zender momenteel.
daarom dat ik de fout zag.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Albino boomkikke

Aha, als ze Sky dingen uitzenden heb ik er niks aan. Ik kan alleen maar sommige niet HD kanalen ontvangen zoals Sky1 etc. Ik zou Sky1 HD wel leuk vinden voor Prison Break morgen wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky1 HD met Prison Break is inderdaad zeer de moeite waard smile cold case en bones zien er ook prachtig uit :D

 

Je kunt Sky1HD al voor 10 pond extra in de maand krijgen bovenop je bestaande subscription. En je kunt met een geactiveerde sky card zowieso Channel4 HD kijken waar ook een hoop leuke series op komen.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn inderdaad nog geen concrete uitzendingen op MTVNHD en SCIFI Channel HD. MTVNHD laat een simulcast van een andere filmzender zien en SCIFI HD zendt SKY1 programma's uit. De EPG van beide zenders klopt al wel.

 

Even afwachten dus. Ik moet wel zeggen dat ik zeer in mijn nopjes ben met mijn Sky HD abbo, het kost ruim 50 euro in de maand maar daar krijg je echt VEEL content voor terug en er komt steeds meer bij :D . Dit komt uiteraard mede door het grote aantal klanten van Sky UK. Canaal Digitaal krijgt dit gewoonweg niet van de grond omdat de investeringen erg groot zijn en men daar simpelweg te weinig klanten voor heeft.

 

Petje af Sky UK!

 

PS: ScifiHD zit op een andere frequentie dan ik aanvankelijk dacht, namelijk:

 

Service: 3874

12324 V

FEC 3/4

Symbol Rate 29500

 

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de lijst van Henksat niet (ik maak mijn eigen lijstjes wink ) Maar aangezien ik hier (zij het geen MTV programering) wel beeld heb op MTVNHD denk ik dat de MTVNHD in jouw lijstje waarschijnlijk op een andere satelliet gepositioneerd zit (Astra1, Hotbird of Sirius).

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds gister zijn beiden zenders live gegaan. Wat me wel opvalt is dat Sky aardig aan het proppen is op de transponders. De transponder waar scifi channel HD op zit bevat momenteel 6 HD kanalen. Enkele hiervan zenden echter alleen 's avonds en later in de middag uit. De beeldkwaliteit is overigens ronduit prima.

 

MTVNHD was een leuk sinterklaascadeautje gister, zat al een tijdje op dit kanaal te wachten :D

 

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb de mtv ook al paar dagen in de lijst staan,de andere zender heb ik nog niet gevonden,

heb gemerkt dat paar zenders niet uitzenden waar ze normaal staan of stonden,

NGC HD op sky zend bv niet uit bij mij of is die verhuist.

zou het miss niet interresant zijn om een topic te maken met een lijstje van sky uk HD zenders en de uren waneer ze uitzenden en te bekijken zijn.

zou leuk zijn.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...