Ga naar inhoud


[All] Cccam en Mediaguard 3


Rytec

Aanbevolen berichten


Het is wel een beetje heel erg vroeg om je over dit soort zaken nu al zorgen te gaan maken. Of CCcam met de nieuwe NL of BE Merlin overweg kan kan niemand zeggen, maar als dat niet zo is zal er vast een aanpassing komen waardoor het zonder meer zal werken.

En zelfs al ga je ervan uit dat CCcam niet met deze merlin kaarten overweg zou kunnen en de maker van CCcam het bijltje er bij neergooit en geen update vrijgeeft voor gebruik met CCcam dan zal er met aan zekerheid grenzende stelligheid wel een andere emulator zijn die wel met deze kaartjes overweg kan.

 

Al met al lijkt het me dus zeer voorbarig om je hier nu ook maar enigszins druk over te gaan maken.

 

Sharen is wat anders, al zie ik hier ook geen onoverkomelijke problemen. Er zijn scenario's te verzinnen dat ze het sharen lastig / lastiger kunnen gaan maken, al denk ik dat het weer heel erg mee gaat vallen.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rytec

 

Frankrijk draait ook al (gedeeltelijk) met de Merlinkaart...Mis jij franse zenders ;-)

 

TVV is inmiddels toch ook al begonnen met omwisselen?Of behoor jij nog niet tot die batch?

 

 

Gr.Info

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: info
@Rytec

Frankrijk draait ook al (gedeeltelijk) met de Merlinkaart...Mis jij franse zenders ;-)

TVV is inmiddels toch ook al begonnen met omwisselen?Of behoor jij nog niet tot die batch?


Gr.Info


Inderdaad, ik behoor tot die batch maar ik dacht toch dat er nog een verschil zat tussen deze huidige seca2 kaart en de nwe toekomstige kaarten.
Maar zoals hierboven vermeld wordt zal ik geen onrust zaaien tot het moment er is.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getest en draait perfect met de merlin kaart!

 

Origineel bericht van: Rytec
Wie heeft meer info omtrent de vraag of cccam ook overweg zal kunnen met de nieuwe mediaguard 3 smartcards? Of is er onnodige ophef hierover links en rechts?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...