Ga naar inhoud


pace 501 en astra + hotbird


Gast

Aanbevolen berichten

Bonsoir,<P>zelf heb ik een pace 501 g4 met 80cm schotel en sinds vanmiddag een dual-lnb met diseqc 2/1 switch multi level 1.1 van Jaeger(moet nog geinstalleerd worden). <BR>Is het mogelijk om met deze apparatuur zowel astra als hotbird kanalen te ontvangen of moet ik aan een nieuwe decoder?<P>Greetings,<BR>Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eindelijk is het gelukt!! Nou ja, daar bedoel ik mee dat ik de schotel heb uitgericht op astra + hotbird(nog bedankt voor de hulp, zie links of rechts).<BR>Het probleem is nu dat ik alleen alle twee de satellieten kan ontvangen op mijn pc met DVB kaart en niet op mijn Pacetje. <BR>In de winkel zeiden ze dat er waarschijnlijk een jumpertje of zoiets omgezet moest worden in de Pace om deze geschikt te maken voor de Hotbird. Ik zou later terug komen om de Pace te testen, maar toen ik na 1,5 uur heen en weer racen weer terug was in de winkel, was de verkoper er niet meer. mad.gif" border="0 <BR>Kan iemand mij hier verder mee helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het met je Pace moeilijk word zoals al eerder aangegeven.<BR>Maar probeer eens iemand in het forum recievers te vinden die momenteel een Pace heeft, ik heb er geen meer.<BR>Maar wens je wel suc6 toe!

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...