Gast KeesP Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Op een ander forum gelezen dat ie vrijdag in Zwitserland op voorraad is. Nou dan zal ie hier toch ook verkrijgbaar zijn?
Gast sattaz Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: KeesP Op een ander forum gelezen dat ie vrijdag in Zwitserland op voorraad is. Nou dan zal ie hier toch ook verkrijgbaar zijn? @KeesP, Volgens een zegsman van Dream Multimedia Duitsland is dat toch niet het geval. Vandaag om 11:56 uur schrijft DMM medewerker Jürgen dat "zoals het er nu naar uitziet volgende week de eerste ontvangers naar verschillende handelaren gaan". Citaat: Die Testphase ist noch nicht ganz abgeschlossen. So wie es mit Stand von heute aussieht werden die ersten Boxen nächste Woche an verschiedene Händler gehen. __________________ viele Grüße Jürgen Bron: Dream Multimedia Duitsland Informatieforum Auteur: Jürgen Datum: 08-12-2008 11:56 uur Met vriendelijke groeten sattaz
Gast KeesP Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb je een P.M verstuurd. Liegen zij dan lieg ik in permissie
Gast sattaz Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: KeesP Ik heb je een P.M verstuurd. Liegen zij dan lieg ik in permissie @KeesP, Je bedoelt misschien "liegen MET permissie" of "liegen IN commissie"?! Liegen is MET OPZET onwaarheid spreken. Of er sprake is van liegen weet ik niet maar ga er maar van uit dat er deze week nog niets geleverd gaat worden. In de advertentie van de winkel staan trouwens opvallend veel fouten. Veel Internetshops zijn wat betreft leverbaarheid en prijs van de DM8000 vaak te optimistisch. In dit geval schrijft DMM medewerker Jürgen ook nog eens zelf dat er in het gunstigste geval eerst vanaf volgende week geleverd gaat worden. En de praktijk leert (helaas) dat voorspellingen van Dream Multimedia Duitsland nooit vroeger maar hooguit altijd pas later bewaarheid worden. Met vriendelijke groeten sattaz
Kowalski Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Hoezo schot in de zaak, omdat er ergens staat geschreven dat die dan en dan te verkrijgen is? We hebben inmiddels gezien dat we op die manier eigenlijk al jaren aan het lijntje worden gehouden. Wat mij betreft is er pas schot in de zaak als ie daadwerkelijk ergens te koop is, en ik geloof het niet echt dat het dit jaar nog gaat gebeuren. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast KeesP Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Ik heb nog nergens een site gezien die duidelijk een datum aangaf. En dat was bij deze leverancier wel het geval, vandaar
jocewa Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 In ep-netshop staat 8 Dagen, ik heb zonet een bestelt bij een EP handelaar Dreambox 7080 SSSS, Kathrein Cas90, 3xLNB UAS484, Katrein EXR1708
Gast KeesP Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Nou als ik daar kijk staat er een levertijd van 5 dagen en een prijs van 899 euries. Maar of je em daarvoor krijgt?? ik hoop het voor je.
jocewa Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 als je op bestellen klikt komt 8 dagen, deze Handelaar heeft info dat de centrale in berlijn aanlevering week 50, dus deze week bij EP, en prijsmatig beter als online Dreambox 7080 SSSS, Kathrein Cas90, 3xLNB UAS484, Katrein EXR1708
digitaal kijker Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Origineel bericht van: KeesP Nou als ik daar kijk staat er een levertijd van 5 dagen en een prijs van 899 euries. Maar of je em daarvoor krijgt?? ik hoop het voor je. prijs is toch 999€ ????? Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
jocewa Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 adviesprijs Dreambox 7080 SSSS, Kathrein Cas90, 3xLNB UAS484, Katrein EXR1708
Ron Geplaatst: 8 december 2008 Geplaatst: 8 december 2008 Deze prijzenslag heeft niets met de sat4all of dit dreambox forum te maken. Daarvoor kan je naar de diverse vergelijksites gaan. Om te voorkomen dat iemand alweer "per ongeluk" namen van winkels gaat noemen gaat dit topic dan ook op slot. Zodra de DM8000 echt leverbaar is, horen we het vanzelf wel weer. Nu is hij niet leverbaar en gaat iedereen weer uit van handelaren die de beer zijn huid verkopen, voordat hij geschoten is. Ron
Aanbevolen berichten