Ga naar inhoud


Animal Planet, Discovery en TV Oranje doen het niet?


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Vreemd allemaal,

 

Met mijn topfield goed beeld maar geen geluid

 

Met mijn kathrein Schokkerig beeld goed geluid

 

Triple Dragon no problems :D

 

gr.

DM920 Ultra HD; Newnigma, DM800HDse,

Oppo-BDP-105EU, Rotel RSP-1576,Rotel RMB 1095, LG UH850V,

Monitor Audio Gold 200 4G

Link naar reactie
Delen op andere sites


CD heeft denk ik al deze kanalen tijdelijk vrijgeschakeld. Ook ik krijg nu alles probleemloos binnen zonder kaart. Zeker te veel klachten gekomen over dat experimenteren met die coderingen.

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kunnen ze niet gaan experimenteren na de feest dagen als dit zo door gaat ga ik maar over stappen naar digitene ik betaal niet voor dat geexperimenteer gedoe.

 

gebruik een Aston dual module software v2.18

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kleine aanvulling op het gemelde.

Om een uur of 2 de afgelopen nacht viel het beeld helemaal weg op de gehele transponder. De tv stond hier op de achtergrond aan op rtl 4 terwijl ik op de pc bezig was en ik geen afstand bedienig binnen handberijk had. Nadat ik het gene had afgehandeld heb ik de afstandsbediening gezocht en verder de zenders rtl 5 en 7 en animal en discovery bekeken, waar ook geen beeld was.

Omstreeks een uur of 3 begon er blokkerig weer beeld op de RTL zenders te komen, maar animal en discovery liepen na een paar seconden vast. Aangezien het in de loop van de dag toch behoorlijk verbeterd is lijkt het er op dat er een fout is opgetreden in het coderings systeem van cd, temeer omdat deze nu gegeel is uitgeschakeld op deze zenders.

Henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook problemen. 2 seconden beeld en geluid, dan beeld stil op de TF7700.

5X00 Series haperend beeld zonder geluid.

 

Maar kwam er achter dat als ik het opneem met de 7700(Discovery), ik het wel gewoon kan afdraaien...hij loopt nu mee op Discovery.

 

Test opname van een minuut ging goed.

 

Hopenlijk zo dan nog even Stormchasers kunnen zien, ik hoor nu mee met het geluid en dat is al spannend ...

 

 

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bovengenoemde zenders hebben nu (9-12-08 9.15 uur) wel weer beeld en geluid, maar Boomerang heeft wel geluid en wel ondertitels, maar er zit zo'n blauw scherm overheen dat ik geen rechten heb op deze zender.Ontvanger is een philips DSR 7121.

Misschien een ander probleem, al denk ik persoonlijk dat het ook wel aan het geklooi met de codering zal liggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...