Ga naar inhoud


Animal Planet, Discovery en TV Oranje doen het niet?


Alfons Verbiest

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Ik heb al de hele dag dat deze 3 zenders het niet doen. Ik krijg geen geluid en na 2 seconden bevriest het beeld met de mededeling "geen of gecodeerde zender".

 

Alle 3 zitten op de 12.344H. De overige zenders - zoals alle RTL's - doen het normaal.

 

Zal dit iets met de toekomstige Merlin codering te maken hebben? Tot nu toe heb ik nog geen enkel probleem gehad met mijn tuner en cam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


was net ook even discovery op animal planet voor 2 seconden,

er gaat echt iets fout bij CD en TVV.

 

en de codering is nu ook uitgezet momenteel.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Dreambox stopt ermee op deze zenders, zowel met CCcam als met Gbox (met uiteraard mijn eigen CD kaartje erin).

Ik heb het kaartje nu in mijn oude Xsat 410 gestopt en na wat freezes stabiel beeld en geluid!

Ook wordt de kaart meteen ge-updated naar de nieuwe datum (31 jan. 2009), dat lukte niet met de Dreambox.

Ik hoop dat dit niet gaat betekenen dat straks mijn Dreambox onbruikbaar wordt met de nieuwe Merlin kaart.

Hopelijk komt er een nieuwe versie van CCcam om dit op te lossen. Of het met Gbox gaat lukken betwijfel ik want daar zit geen ontwikkeling meer in.... frown

Ben benieuwd hoe dit afloopt.

 

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik CCcam 2.0.8 en 2.0.9 (heb 2 boxen) en beide vertikken het om de update binnen te halen.....

Ik heb dat expres even gecontroleerd vlak voordat ik de Xsat aanzette, en met de Xsat was het binnen een minuut voor elkaar!

Overigens heb ik de ge-update kaart teruggezet in de Dreambox om te kijken of de problemen daar iets mee te maken hebben, maar helaas.... nog steeds freezes en uiteindelijk geen beeld en geluid meer.

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...