Ga naar inhoud


aktie canal digitaal met philips hd ontvanger


ag

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik kreeg vandaag een folder in de bus met een aktie van Canal Digitaal.

Een Philips HD ontvanger voor €99,- incl. smartcard, duo lnb,triax schotel en gratis installatie. Dit in combinatie met een 1 jarig familie/hd pakket voor €19.95 per mnd.Is dit een goede aktie?....of zit er toch nog een addertje onder het gras?... €99,- is volgens mij een zeer scherpe prijs.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee dit is een andere aktie.

 

Is slechts beperkt beschikbaar, Canal Digitaal wil weten wat een consument het meeste aanspreekt om over te stappen naar satelliet.

 

Een goed aanbod van zenders en beeldkwaliteit of een zeer lage drempel om in te stappen qua prijs.

 

Canal Digitaal is momenteel van mening dat beeldkwaliteit niet van levensbelang is voor hun produkt. Zij hebben een onderzoek gedaan onder de klanten die opzeggen bij hun en een groot deel daarvan is vertrokken naar digitenne en die mensen zijn tevreden over de beeldkwaliteit van digitenne.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de aktie ook niet op de site van CD vinden, maar waarom doe je het gewoon niet. Voor het geld hoef je het niet te laten.

Ondanks alle kritiek die hier voorbij gaat over CD, vind ik het een goede aktie.

Mijn vader, in Frankrijk, had als tweede toestel nog een oud Nokiaatje staan. Voor het voetbal, als mijn moeder op de andere satdoos kijkt.

Hiervoor biedt CD een vervangende, weliswaar beperkte Mediaguard doos aan, voor 50 euro. En dan heb je een nieuw toestel, waar CD de komende jaren garandeerd dat je probleemloos kan kijken.

Voor sommige mensen, zoals mijn ouders, is dit natuurlijk een uitkomst.

Wil je wat meer uit je satdoos halen, dan kan je beter voor andere HD satdoos kiezen, zie forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die folder ook eens GOED gelezen. En ik heb de ADDER gevonden. Op de achterkant, onderaan, in het oranje gedeelte staat, zoals altijd in kleine letters het volgende: Let OP! U ontvangt een standaard satellietontvanger, géén HD-ontvanger. Bovenaan staat, in grote letters: ONGESTOORD GENIETEN IN HD met ernaast een plaatje van de zilverkleurige HD-ontvanger van Philips DSR7121. En die 200 euro cashback (zie de link van Meneer Wanderer is een andere actie. Groeten Dunhans.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik was gisteren in een winkel die elke dag de laagste prijzen heeft en daar stond de 7121 voor bijna €500,- en €200,- euro retour bij deze actie. De zelfde ontvanger die ik bij een internetwinkel voor de helft van de prijs heb gekocht.

Ik ben toch niet gek, o nee deze is van een andere winkelketen. :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...