Ga naar inhoud


reconstructiewerkzaamheden Ziggo : router krijgt geen IP meer


Ome Merde

Aanbevolen berichten

Ziggo, gebied zuidwest Friesland loopt sinds vorige week donderdag enorm te kloten.

eerst televisiesignaal eraf en sindsdien één en al ellende met internetverbindingen.

zo ben ik daarnet bij iemand geweest die op een hagelnieuwe USR router geen IP meer kreeg. Ik sluit een Asus router aan en het probleem is weg. De Asus krijgt weliswaar zeer moeizaam z'n IP maar als dat éénmaal werkt, werkt het ook goed voor zover mogelijk bij Ziggo smile

Die USR ergens anders aangesloten (niet kabelaansluiting) en floepa, doet het weer.

viel me op dat alle 217.x.x.x adressen die ik tegen ben gekomen naar 82.x.x.x zijn gemigreerd.

 

kan iemand mij vertellen wat die reconstructiewerkzaamheden exact inhouden ?? desnoods van een Ziggo medewerker ? (discretie verzekerd)

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites


Het CK nummer als hostnaam zou niet meer nodig zijn, het modem wordt provisioned met het macadres van het aangesloten apparaat. Als je dan een ander apparaat eraan hangt moet een herstart van het modem voldoende zijn. Of je krijgt een inlogscherm om het macadres te valideren. Het is eigenlijk de oude Chello provisioning methode. Misschien dat bij het overstappen van provisioning methode deze problemen ontstaan omdat je bij @Home tot voor kort altijd het modem moest doorbellen als je een modem vervangt. Dat is nu niet meer zo.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan komt het hier nog, maar waarom kan Ziggo de klant wel een mailtje sturen met allemaal aanbiedingen, en niet met een waarschuwing hierop en een uitleg over hoe het probleem op te lossen? Arrogantie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

vast erg leuk allemaal, totdat je er zelf mee te maken krijgt zoals ik.

Die fucked up helpdesk bellen, die eikels snappen je probleem niet. verbinden je ongevraagd en je krijgt ruim een uur later een backoffice technicus die roept dat het probleem niet opgelost kan worden......

DAT is echt amateuristisch........ZIGGO bah

 

 

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...