renzie Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 kan je met de dvb-c tuner ook naar HD kanalen van o.a Ziggo kijken. m.a.w. kan ik dan mijn samsung HD kabelontvanger dan opruimen? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Gast gerardo Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Origineel bericht van: dream8000 ik kan hem maandag ophalen, ik ben benieuwd naar de ervaringen. prijs 999,- is veel geld, zeker als nieuweling op dit gebied. Kan ik een BR speler erin zetten en welke?. Verder, Intussen al te koop voor 899 Euro!!
Dreeke Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Origineel bericht van: renzie kan je met de dvb-c tuner ook naar HD kanalen van o.a Ziggo kijken. m.a.w. kan ik dan mijn samsung HD kabelontvanger dan opruimen? renzie Dat gaat goed hoor. Ik heb zowel een DVB-T als een DVB-C in de extra slots. Via Ziggo heb ik beeld op zowel de SD als de HD zenders. Je moet natuurlijk wel het juiste abonnement bij Ziggo afsluiten voor het kijken naar de HD kanalen. Groet, André Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C)
Gast pieterg Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Origineel bericht van: Dreeke Je moet natuurlijk wel het juiste abonnement bij Ziggo afsluiten voor het kijken naar de HD kanalen. Eurosport HD is 'gratis' bij ziggo. (oftewel, zit in het basispakket)
Dreeke Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Gratis is bij mij "free to air". Ziggo kent geen FTA kanalen (op haar eigen info kanaal na). Ook voor het basispakket heb je een kaartje nodig. Groet, André Gigablue UHD Quad 4K Pro (2x DVB-S2X + 2x DVB-C)
RubbeR Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Origineel bericht van: gerardo Origineel bericht van: dream8000 ik kan hem maandag ophalen, ik ben benieuwd naar de ervaringen. prijs 999,- is veel geld, zeker als nieuweling op dit gebied. Kan ik een BR speler erin zetten en welke?. Verder, Intussen al te koop voor 899 Euro!! En als de Euro / Dollar koers in ons (consumenten) voordeel blijft oplopen wordt dit begin 2009 weer de oorspronkelijke 799. I am RubbeR, you are glue
xilorp Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Origineel bericht van: Dreeke Gratis is bij mij "free to air". Ziggo kent geen FTA kanalen (op haar eigen info kanaal na). Ook voor het basispakket heb je een kaartje nodig. Dan is mijn ontvanger kapot ik zie toch echt achter nederland 1, tvoost,tv flevoland,tv gelderland en tv noord FTA staan. En ja ik zit in een ziggo gebied..... :D Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient PLi Image
speedy Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Heren, Ik heb vandaag een dvd uit een defecte laptop gesloopt,de aansluiting achteraan is identiek dezelfde al bij de bijgeleverde foto. Als ik de eerder gepostte foto's van de 8000 bekijk,dan zie ik dat er ook zo'n overgangsprintje op die dvd zit,nu is m'n vraag: zit dat bij de 8000 meegeleverd ? Groeten Speedy
mietde Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Origineel bericht van: prutsie Citaat: Een bluray speler, wordt op dit moment nog niet ondersteund. Voor de toekomst, zal dit zeker opgelost worden. Straffe bewering. De kans is aanwezig dat Blu-ray in de toekomst afgespeeld kan gaan worden. Maar in hoeverre ? Gaan BD's met BD+ ook werken ?? Nogmaals, erg boute en optimistische uitspraken. Eerst dus maar een zien dat er software komt voor Linux die beveiligde Blu-ray films afspeelt. Zojuist aangekondigd, de DM8000+ met Blue Ray p24 ondersteuning! Marketingtechnisch een niet ondenkbaar scenario... You cannot ignore that member
renzie Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Zojuist aangekondigd, de DM8000+ met Blue Ray p24 ondersteuning! Marketingtechnisch een niet ondenkbaar scenario... Waar heb je dit gelezen??? renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Zatter Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Citaat: Zojuist aangekondigd, de DM8000+ met Blue Ray p24 ondersteuning! Marketingtechnisch een niet ondenkbaar scenario... Marketingtechnisch geniaal maar een domper voor de early adopters (vroege instappers). Oftewel hoe verkoop je een product twee keer. Bij Media Labs BV staat er als optie een BluRay optische slimline bij in de omschrijving. Marcel DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.
mietde Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Ik schetste alleen maar een mogelijk toekomstig scenario, dacht dat dat wel duidelijk was. Ik sluit me iig aan bij prutsie die enige voorzichtigheid betracht waar het de toekomstige BR support betreft. Of ook wel, als een bepaalde BR support een vereiste is dan zou je zeker als je op de centen moet letten beter afwachten tot die "voor jou" belangrijke feature ook echt aanwezig is. Aankondigen zoals de BR optie betekenen helemaal niets, tis allemaal onder voorbehoud/blablabla/wijzigingen voorbehouden. Als dat BR gebeuren voor de mogelijke koper een vereiste is dan is mijn advies, eerst zien dan geloven. You cannot ignore that member
mamutskywalker Geplaatst: 16 december 2008 Geplaatst: 16 december 2008 Hallo Hoeverre is het slimmer om de originele firmware/image te gebruiken met ccam erin op de originele? Of is het weer beter om ronaldd of gemini erin te pleuren Alvast bedank Dreambox 8000, wavefrontier T90
Aanbevolen berichten