John van Dreumel Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Origineel bericht van: mamutskywalker ik heb een klein vraagje over images kun je op een dm8000 een andere image zetten mbv een netwerk of moet je per se seriele aansluiting ook gebruiken? alvast bedankt Dat antwoord had je zelf echt kunnen vinden. Via de "stopmode methode" kan je er een nieuwe image in zetten. Via UTP dus. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
vlaamse Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Snap niet dat mijn dmm dealer nog geen 8000 heeft gekregen. Is wel vreemd.
lookie Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Bedankt Ron. Altijd fijn dat iemand je een hart onder de riem steekt. Je bent zelf met deze thread begonnen en nu mag niemand het over dit onderwerp hebben. Er zijn een heleboel mensen die geen nauwe contacten hebben met de leverancier en zich dus een breuk wachten. Door op dit board informatie daarover te verstrekken is een ieder op de hoogte. Mee eens, je hoeft niet iedere dag te klagen. Maar af en toe lucht het wel op. Als dat niet mag, dan moet je er een slotje op gooien. DM7000s, DM7025 (320GB, quad lnb) & DM8000 (1TB, Multytenne twin). Newnigma2 images. Samsung 65".
Ron Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Geplaatst: 23 december 2008 Nogmaals dit topic was geopend om aan te geven dat de 8000 mondjesmaat uitgeleverd wordt en dus juist om te voorkomen dat het hier een overloos gezever wordt over bij welke winkel wel, waar niet en voor hoeveel. Daar is sat4all niet voor bedoeld. Iedere keer wordt het ofwel een enorme off-topic discussie en/of zijn er mensen die het niet kunnen laten links naar webshops te plaatsen of op andere wijze reclame te maken. Aangezien je het met de wijze waarop dit topic is gestart niet eens bent en het nodig vind daar openbaar bezwaar op te maken, gaat er dus maar een slot op!
Aanbevolen berichten