Funfreak Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Gisteren de trotse eigenaar geworden van een DM8000 HD PVR DVD (in de kale uitvoering uiteraard). In een ander topic is het ook al aangestipt, maar ik vind het slecht dat een apparaat dat nieuw uit de doos komt het volgende heeft: 1. Vieze afdrukken op de kap. Het lijken vingeradrukken te zijn (olie, vet o.i.d.). Helaas niet weg te poetsen. 2. Op het front lichte krasjes, maar wel van die mate dat niet hoort. Ik zal dit bij de fabrikant en importeur ook nog gaan aangeven, maar het feit dat er al meer mensen dit aangegeven hebben geeft aan dat er wel veel meer boxen zo uitgeleverd zullen zijn c.q. worden. Verder een perfecte machine, maar het oog wil ook wat.
Ron Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Ik heb ook die "vetvlekken" op de kap. Ze zijn niet heel erg opvallend, maar wel van dien aard dat ik ook overweeg om een nieuwe kap te vragen. Het lijkt er op of iemand de kap met een niet geheel uitgeharde laklaag te vroeg heeft willen verplaatsen. Dat lijkt wel gedaan met handschoenen, want het zijn geen vingerafdrukken. Ze zijn iets groter en egaal. De krasjes op de lak kan je niet voorkomen denk ik. Dat is pianolak en als je daar wat stof op hebt zitten en je veegt dat er met een pluisdoek vanaf, heb je die krasjes al. Dat is gewoon inherent aan het design. Ik heb een playstation III en een kennis van mij ook. Die zien er zodra je ze uit de verpakking haalt hetzelfde uit. Zwart glanzende lak zie je gewoon echt alles op. Ron
Gast bmw 320d Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Heb deze ook nog eens goed bekeken maar deze heeft het niet heb je hem wel voor zichtig uit de doos gehaald of was zo snel om hem direct te kijken dat ook krassen geven ? BMW320
Funfreak Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Geplaatst: 14 december 2008 Hij is heel voorzichtig uit de doos gehaald. Toxic had er eerder ook al op gewezen, dat er vlekken op de kap bij hem zitten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen