zoekende Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Na van provider te zijn verwisseld is tijdens de installatie mijn netwerkverbinding tussen mijn computer en de dreambox verdwenen.Error 10057 (DCC) instruction send socket is not connected. Terug op mijn oude provider gezet maar wel internet maar geen netwerkverbinding. Pingen naar 10.0.0.154 ook rechtstreeks geen succes. Hoe test ik mijn netwerkkaart in de doos?? Ook diverse kabels verwisseld om te testen. Gert-Jan
arcticbreeze Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 Als DHCP hebt ingeschakelt, modem en box opnieuw opstart moet je toch verbinding krijgen! Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
zoekende Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 Heb hem op DHCP gezet en krijg na het opstarten ip adres 172.19.3.3.De server is 172.19.3.1. De melding bij DCC blijft het zelfde. Geen contact tussen PC en box.
Tonskidutch Geplaatst: 15 december 2008 Geplaatst: 15 december 2008 een enkele versie van DCC.exe geeft inderdaad vaak problemen indien je 't ip adress etc hebt veranderd. ben het zelf met meerdere dreamboxen tegen gekomen... (een work-around) heb je andere instellingen, zoekt DCC (omdat het in de dcc.ini staat) zich wezenloos en komt in een loop/lus delete / wis / erase de DCC.ini in het desbetreffende mapje op de PC en start DCC waarbij je de IP-nummers allemaal nieuw invult en dan PAS => Connect chiao Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
zoekende Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Geplaatst: 15 december 2008 Tonskidutch, Instructies opgevolgd. Probleem opgelost. Klasse
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen