Tonskidutch Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 zeker een stagiaire die heeft zitten klooien... of worden dergelijke boards per cnc gemonteerd en gesoldeerd in nederland? ik zou hem lekker terug brengen chiao Pipeline Bill Frisell
Ron Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Volgens mij is dat opzettelijk gedaan omdat anders een consument met zijn ESD onveilige vingers zelf de kaart er uit peutert om er een sim kaart in te stoppen (en geloof me, zo dom zijn sommige mensen) en de dreambox niet meer boot. Die chipcard is namelijk de security chip en zonder dat ding boot hij niet meer. Het zal dus een opzettelijke "met je pootjes vanaf blijven" ingreep zijn. Ron
Tonskidutch Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 ja zo gezien.. kan opzet in 't spel zijn maar ik zou een mooi zegel verwachten met logo en naam of zo. zoals de sigaar van mijn opa vroeger een mooi zegeltje kreeg. een beetje netter dan zo'n kleverige vingerafdruk die dan ook nog op de pianolak staat ofschoon 't allemaal dubbeldik lijkt te zijn beveiligd. betalen we nu zo veel voor dat stukkie elektronica (dm 8000) omdat het ook nog eens beveiligd moest worden tegen roof-kopieën? chiao Pipeline Bill Frisell
FeReNGi Geplaatst: 17 december 2008 Geplaatst: 17 december 2008 Origineel bericht van: Bolliebol poging 2 foto Dit is de securitychip die vastgelijmd zit. AFblijven is de boodschap... Dreambox 8000 HD PVR / DM 920 UHD - Visiosat BISAT G3 Astra 28.5/Eurobird 28.2/Astra 19.2/Hotbird 13
Bolliebol Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Antwoord van dream: Ja, das ist normal, der Kleber wird sehr spröde und ist dunkel. Gruß Jürgen Dream-Multimedia
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen