Ga naar inhoud


Settings van kistedu


kistedu

Aanbevolen berichten


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: CAPTAIN PICARD
Jammer, dat er hier niet genoemd word, dat de lijst gebaseerd is op mijn lijst, die ik al jaren maak.
Maarja, ben al meer gewend.


Picard, heb jij al een HD lijst?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CAPTAIN PICARD
Jammer, dat er hier niet genoemd word, dat de lijst gebaseerd is op mijn lijst, die ik al jaren maak.
Maarja, ben al meer gewend.

Overigens, in mijn aankomende lijst, is de satellite.xml totaal vernieuwd.

Cheers,
Captain Picard


Deze lijst is één van de weinigen
die ook de kanalen in het Sky italiapakket heeft geupdated.
Heb'm even omgezet naar lamedb,en werkt nu vlekkeloos in de 7025
Hulde aan de maker,wie dat ook mag wezen. blush


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CAPTAIN PICARD
Jammer, dat er hier niet genoemd word, dat de lijst gebaseerd is op mijn lijst, die ik al jaren maak.
Maarja, ben al meer gewend.

Overigens, in mijn aankomende lijst, is de satellite.xml totaal vernieuwd.

Cheers,
Captain Picard

Captain Picard weer online, top.
Deze lijst is inderdaad gebaseerd op jouwe lijst want ik vond jouwe settings altijd de beste.
Sinds halfjaar of iets langer geen settings meer van je gezien dus heb ik de settings bewerkt naar eigen smaak om deze in leve te houden.

Ik zie graag settings van jouw weer online, bespaar me ook de moeite om deze steeds te bewerken. wink

Welcome back Captain en doe je best, zoals altijd in verleden. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ kistedu

 

Ik heb er geen probleem mee hoor. Enigste wat ik had willen zien, maar wie ben ik is; Gebaseerd op Captain lijst, dat is alles. Je weet zelf hoeveel tijd erin gestoken word.

Voor de rest is iedereen vrij te doen wat die wil.

 

@ Henksat

 

Als ik de DM8000 hier zou hebben, dan zou er absoluut gelijk een HD lijst komen.

Ook komen gewoon alle mpeg4 dvb-s/s2 pakketen erin, ook al is het niet HD. Die kan men zo uit de lijst verwijderen, als men die niet wil hebben en/of kan zien.

 

Ben op de achtergrond flink bezig geweest, alleen als ik het zelf niet kan testen, komt die er niet. Hoop echt dat die DM8000 snel hier is. Als iemand mij eraan kan helpen, PM mij dan even.

Overal waar ik bel, hebben ze hem of is het haar smile niet.

 

Cheers,

Captain Picard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CAPTAIN PICARD


@ Henksat

Als ik de DM8000 hier zou hebben, dan zou er absoluut gelijk een HD lijst komen.
Ook komen gewoon alle mpeg4 dvb-s/s2 pakketen erin, ook al is het niet HD. Die kan men zo uit de lijst verwijderen, als men die niet wil hebben en/of kan zien.



Piccard, de reden dat ik dat vroeg, was om kistedu tóch de credits te geven voor het maken van het HD gedeelte van zijn settings.
Maar idd, hij had jou kunnen vermelden. Mijn settings hebben een beetje de opzet van de Joske lijsten, hierover staan wij ook met elkaar in contact. Maar helaas heeft ook Joske nog geen HD box.
Maar je hebt gelijk dat er erg veel tijd in zit, dat hebben de meeste mensen echter niet in de gaten.

En Picard, als je een 8000 wilt: Laat je bij een jou bekende dealer op een wachtlijst plaatsen, dan heb je de meeste kans snel een box te hebben.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste update van mij voor DM 800/8000 HD zoals beloofd.

 

Deze settings zijn een combinatie van Captain Piccard, Vhanibal en uiteraard mijn eigen settings.

Aangezien dat Captain binnenkort terug is met zijn nieuwe updates, zal niet nodig zijn van mij om deze verder te updaten.

Veel plezier iig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kistedu
[b]Laatste update[/b] van mij voor DM 800/8000 HD zoals beloofd.

Deze settings zijn een combinatie van Captain Piccard, Vhanibal en uiteraard mijn eigen settings.
Aangezien dat Captain binnenkort terug is met zijn nieuwe updates, zal niet nodig zijn van mij om deze verder te updaten.
Veel plezier iig.


Laatste.....
Ben jij gek, doorgaan. Deze settings zijn geweldig!!!!

Een dankbare B17 smile

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: B17
Origineel bericht van: kistedu
[b]Laatste update[/b] van mij voor DM 800/8000 HD zoals beloofd.

Deze settings zijn een combinatie van Captain Piccard, Vhanibal en uiteraard mijn eigen settings.
Aangezien dat Captain binnenkort terug is met zijn nieuwe updates, zal niet nodig zijn van mij om deze verder te updaten.
Veel plezier iig.


Laatste.....
Ben jij gek, doorgaan. Deze settings zijn geweldig!!!!

Een dankbare B17 smile

Hehe, bedankt voor waardering maar als Captain komt met update zal je begrepen waaroom is dat niet meer nodig.
Hij is een PRO voor settings, dus ff geduld totdat hij komt met update. Zelf gebruik ik jaren zijn settings en dan wordt moelijk over te stappen naar andere lijst.
Ook respect voor andere makers die veel tijd besteden om settingslijsten te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...