Ga naar inhoud

[DM8000s] Welke type tuner kan bijgeplaatst worden?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: bliksem
zelfde als in de 7025

Niet als je een S-tuner gaat plaatsen, want eigenlijk zal hier een HD-tuner in moeten.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

ja ik heb bijvoorbeeld een dvb-c en een dvb-t bijgeplaats gewoon tuners die ook in een 7025 en een 600 passen winkwink

Zoals Pieterg al aan gaf kun je er ook een sat tuner uit een 7025 bijplaatsen alleen heb je dan geen hd op die tuner.

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:

Het meest simpele anwoord is: ALLE plug 'n play tuners (DM600PVR/DM800HD/DM7025/DM7025+/DM8000HD) van Dream Multimedia passen in de DM8000HD.

Als je een DVD drive wilt plaatsen, kan je in de meest rechter steekplaats zelfs ook een lange tuner uit de eerste serie DM7025 plaatsen, maar links niet, want dan past de dvd drive niet meer.

Alle andere tuners zijn korte modellen en passen dus overal.

Ron

Geplaatst:

ja met een dvb-c tuner pak je de kabel hd zenders ook...tenminste als je een geldig abonement hebt hé wink

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:

gaat dit dan ook omgekeerd? tuners uit de 8000 (die geschikt zijn voor DVB2 (mpeg4 dus) in de 7025 klikken? Of is dit een onzinnige vraag?

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Geplaatst:

Ja, de tuners kan je uit de DM8000 zagen (daar heb je dan wel een black & dekker decoupeerzaag voor nodig) en vervolgens een puntje er aan vijlen, die je dan in de DM7025 tuner slots kunt steken. Of dat gaat werken betwijfel ik, maar het kan wel:-)

Ron

Geplaatst:
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ja, de tuners kan je uit de DM8000 zagen (daar heb je dan wel een black & dekker decoupeerzaag voor nodig) en vervolgens een puntje er aan vijlen, die je dan in de DM7025 tuner slots kunt steken. Of dat gaat werken betwijfel ik, maar het kan wel:-)

Ron

Eeeej Ron dat heb je niet goed man.....bij mij is het goed gegaan met een rems reciprozaag....dat ging beter.

PLi Image

Geplaatst:

Juist een dvb-c tuner erin gestoken en werkt prima met INDI(Belgische kabel éénHD vtmHD) maar ik mis de

bevestiging voor die tuner, die zit er nu los in.

moet dit bevestigingsplaatje speciaal bijbesteld worden?

Is nu zelfs riskant want de printsolderingen raken de behuizing zonder er iets tussen te plaatsen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen