Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben nieuw en bezig met een DM 800 goed aan de praat te krijgen.Ik ben al aardig op weg,maar wil graag de gbox 2.25 in de PLi jade zetten.Ik weet alleen niet hoe.Hij staat niet in de download menu van de image . Iemnand een idee . Ik heb dcc,maar met telnet nog geen ervaring . Met een voorbeeld moet het lukken.

Geplaatst:

Ik snap eerlijk waar niet wat je nog met gbox moet........ confusedconfused

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:
Origineel bericht van: Fender
Hallo,

Ik ben nieuw en bezig met een DM 800 goed aan de praat te krijgen.Ik ben al aardig op weg,maar wil graag de gbox 2.25 in de PLi jade zetten.Ik weet alleen niet hoe.Hij staat niet in de download menu van de image . Iemnand een idee . Ik heb dcc,maar met telnet nog geen ervaring . Met een voorbeeld moet het lukken.

Zoek even op pli-images.org in de wiki naar "e2softcam"
Daar staat het uitgelegd.

PLinux member

Geplaatst:

Tja dat lijkt me ook knal(!)... zal de 2.25 moeten worden... Maar waarom gbox gebruiken als CCcam standaard en zeer eenvoudig er in te zetten is???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Je moet de 2.25 gebruiken speciaal voor enigma 2.

Je lokale kaart reader werkt niet in gbox.

Je zou even een scripje moet maken die je gbox aan roept.

Helaas heb ik die niet meer voor de 800 aangezien de lokaal card reader niet werkt.

Ik gebruik cccam en daar kan je ook alles mee.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:
Origineel bericht van: michel130
Je lokale kaart reader werkt niet in gbox.

Met GP2 3.9 op dm800 werkt je lokale kaartreader wel met gbox 2.25!