Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik ben nieuw en bezig met een DM 800 goed aan de praat te krijgen.Ik ben al aardig op weg,maar wil graag de gbox 2.25 in de PLi jade zetten.Ik weet alleen niet hoe.Hij staat niet in de download menu van de image . Iemnand een idee . Ik heb dcc,maar met telnet nog geen ervaring . Met een voorbeeld moet het lukken.

Geplaatst:

Ik snap eerlijk waar niet wat je nog met gbox moet........ confusedconfused

Dreambox 500c, 8000ss/cc, Nokia DboxII, VU+DUO Wavefrontier T90, 10 dual lnb`s, Microclient

PLi Image

Geplaatst:
Origineel bericht van: Fender
Hallo,

Ik ben nieuw en bezig met een DM 800 goed aan de praat te krijgen.Ik ben al aardig op weg,maar wil graag de gbox 2.25 in de PLi jade zetten.Ik weet alleen niet hoe.Hij staat niet in de download menu van de image . Iemnand een idee . Ik heb dcc,maar met telnet nog geen ervaring . Met een voorbeeld moet het lukken.

Zoek even op pli-images.org in de wiki naar "e2softcam"
Daar staat het uitgelegd.

PLinux member

Geplaatst:

Tja dat lijkt me ook knal(!)... zal de 2.25 moeten worden... Maar waarom gbox gebruiken als CCcam standaard en zeer eenvoudig er in te zetten is???

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Je moet de 2.25 gebruiken speciaal voor enigma 2.

Je lokale kaart reader werkt niet in gbox.

Je zou even een scripje moet maken die je gbox aan roept.

Helaas heb ik die niet meer voor de 800 aangezien de lokaal card reader niet werkt.

Ik gebruik cccam en daar kan je ook alles mee.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:
Origineel bericht van: michel130
Je lokale kaart reader werkt niet in gbox.

Met GP2 3.9 op dm800 werkt je lokale kaartreader wel met gbox 2.25!

Als Gbox nog goed werkt, waarom zou je het niet gebruiken? Ik ben nog steeds een trouwe gbox gebruiker. Ik kan doen wat ik wil en daar gaat het uiteindelijk kom.

Aangezien ik GP2 gebruik kan ik je niet ermee helpen. Onder PLI heb ik gbox weleens werkend gekregen, maar weet niet meer hoe. Mocht je GP2 willen gebruiken dan kan ik je wel helpen.

gr. Emree
Geplaatst:

O dan ga ik die ook eens proberen op gm2

Thanks voor de info.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Geplaatst:

Het is ondertussen gelukt , maar niet in de Pli ,wel in de Gemini.Nu de Pli nog.Bedankt voor al het meedenken.

Werkt dan timeshift ook? en 1 zender kijken en de ander opnemen??? Gbox is echt out. De laatste niet gepatchte versie stampt van Juni 2006(!)...

Daar PLi niet gepatcht is door de lelijke tmp/pmt.tmp hack zal gbox niet werken zonder een gemodificeerde dccamd. Zoek eens op google naar dccamd gbox.... Maar waarom zo moeilijk doen. CCcam installeren, je kaart erin en klaar(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Citaat:
Maar waarom zo moeilijk doen. CCcam installeren, je kaart erin en klaar(!)

Om de eenvoudige reden dat ik hier nog 2 Triple dragons heb staan waar geen cccam op draait.

En ik wil ze binnenshuis toch wel 1 kaart laten delen.

Vandaar dat ik ook gbox gebruik.

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen