Pieterrr Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 Ik heb een draaibare schotel met een DiSEqC H-H motor. Kan echter niet alle satellieten automatisch vinden. Bij het menu zenderkeuze satellieten staan alle satellieten vermeld. Naar Astra1 en Astra2 en Hotbird bijv. draait de schotel daar gewoon naar toe. Echter niet naar o.a. Sirius. Alle opgeslagen kanalen staan daar in grijs aangegeven, niet vet dus. Als ik de schotel handmatig naar de Sirius draai dan leest DB geen kanalen. In het menu instellingen/zenderzoekn/handmatigzoeken/zenderzoeken staan niet alle satellieten vermeld. Ook de Sirius niet terwijl die in het menu zenderkeuze satellieten wel staan. Wie kan mij helpen. DM800HD Triax 1.10 m schotel DiSEqC H-H motor SG-2100A
de schotel Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 je moet hem instellen op usuals dan naar sat draaien scannen en zoeken,en lengte en breede graad goed invullen kun je vinden op maporama
pietpiet50 Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 kan het niet zijn dat bijv thor in je zenderlijst op 1.0 staat en in je satellites.xml op 0.8, zelfde voor sirius 4,9 en 5.0 Dit was bij mij altijd de oorzaak van het geen beeld op bovengenoemde satelliten, even aanpassen en ze worden wit en geven beeld. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Pieterrr Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Geplaatst: 23 december 2008 Ik kan niet scannen omdat de Sirius niet in de zenderzoeklijst staat. Hoe krijg ik die daar in?
de schotel Geplaatst: 23 december 2008 Geplaatst: 23 december 2008 wat ik al schreef je moet hem instellen op usuals dan staan alle sattelieten er in en aan geven dat je een rotor heb
Pieterrr Geplaatst: 23 december 2008 Auteur Geplaatst: 23 december 2008 Het vervelende is dat ik dat er allemaal al in heb staan, rotor, usals met eenvoudige modus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen