boaz Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Soms wil ik een programma opnemen van een andere zender binnen dezelfde transponder. Doe ik nu handmatig, dus omschakelen, opname starten en weer terugschakelen. Kan dat ook via de timer? En bij overlappende timers binnen dezelfde transponder, dat hoeft toch geen probleem te zijn? Waarom dan een foutmelding? NB. gebruik CCCam. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
dAF2000 Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Je hoeft nooit om te schakelen van zender, dat doet de image vanzelf als de opname op een andere transponder zit. Overlappende timers is wel een probleem. Je kunt maar 1 zender tegelijkertijd opnemen. Kijken naar een zender en een andere opnemen kan wel.
boaz Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Geplaatst: 27 december 2008 Origineel bericht van: dAF2000 Je hoeft nooit om te schakelen van zender, dat doet de image vanzelf als de opname op een andere transponder zit. Overlappende timers is wel een probleem. Je kunt maar 1 zender tegelijkertijd opnemen. Kijken naar een zender en een andere opnemen kan wel. Dat automatisch omschakelen wil ik nu juist voorkomen, ik wil het programma dat eerder begon gewoon blijven kijken en het latere opnemen zonder schakelen. En maar eentje opnemen? Hoe zit het dan met die mensen die roepen er 8 tegelijk op te nemen? Of is dat enkel E2? VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
dAF2000 Geplaatst: 27 december 2008 Geplaatst: 27 december 2008 Als je "Can handle two services" aanvinkt in softcam setup dan zal-ie niet omschakelen. Da's ook de standaard instelling.
boaz Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Geplaatst: 28 december 2008 Maar even een nieuw overzicht gemaakt welke zenders samen op dezelfde transponder zitten. Mijn lijstje bleek duidelijk verouderd (of altijd al fout geweest). Helaas blijkt een vaak gewenste combinatie op 2 verschillende transponders te zitten. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen