Ga naar inhoud


(all) heeft iemand picons voor eredivisie live 1 en 2?


Neptunus

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: Greatone
Misschien een domme vraag, maar wat kan je (of wat is de nut) van deze picons?? blush


het 'nut' is dat je dan de zenderlogo's 2x in beeld hebt wink
1x in de tv uitzending en 1x in je osd menu

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hemertje
Origineel bericht van: Greatone
Misschien een domme vraag, maar wat kan je (of wat is de nut) van deze picons?? blush


het 'nut' is dat je dan de zenderlogo's 2x in beeld hebt wink
1x in de tv uitzending en 1x in je osd menu


Dat het logo ook in het beeld staat is niet relevant. Ik vind het prettig om bij het zappen het logo in de balk te zien staan, ik ben visueel ingesteld en een logo zegt mij veel meer dan een nummer.

Bovendien is de DreamTV skin die altijd gebruik echt af met picons.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe krijg ik de picon gelinkt naar het kanaal? heb wel gevonden aar de picons staan maar krijg de link niet gemaakt

VU+Duo2 (2xs2+2xDVBC) (OpenPLI) + Vu+ Solo SE v2 (Dual C) (OpenPLI) + DM800HD se (OpenPLI 4.0) + DM One UHD Combo

Triax 80CM Multifeed  (13-19-23-28)  Ziggo (Full Package)  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Gemini heb je de ingewikkelde methode hiervoor -of- een methode waar het picon dezelfde naam moet hebben als de service in de settings - maar dan ook precies hetzelfde(!).

 

Je kunt ook PLi met Barry Allen er op zetten en dan de picons uploaden van PLi. Je zet ze dan met PLi op de USB stick. Vervolgens start je Gemini op en dan ben je "zover ik hier heb gezien bij een kennis" ook klaar.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook een klein probleempje. Op alle satellieten staan de picons keurig vermeld, behalve bij Thor en Sirius.

Thor en Sirius zijn bij mij geconfigureerd als 1 west en 5 east in de zenderlijst. Bij de picon downloads staan ze als 000.8 West en 4.8 east. zit daar misschien de Kruks....?

 

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, de orbital position is onderdeel van de serviceref, en die wordt gebruikt om de juiste picon te vinden.

Je zult dus je zenderlijst moeten aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...