Marc put Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 In een buurtwinkel ligt een goedkope externe schijf van het merk Targa 500 G te koop met esata aansluiting. Mijn vraag: mag ik met dit merk problemen verwachten voor het aansluiten/schijfherkenning van deze harde schijf of zijn er bepaalde harde schijven die de voorkeur genieten ? Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Tonskidutch Geplaatst: 30 december 2008 Geplaatst: 30 december 2008 als ik bij targasystems.com eens een kijkje neem dan zie ik niets met de 500 G als product. ofschoon dat niet een "echt" slecht merk is, hobbelt het wel aan de onderkant van de markt:tests de hdd die erin zit is sowieso niet van TARGA zelf maar een of andere bulk van een typische disk producerende firma. als je naar een merk zoekt dat de voorkeur heeft zou ik eerst en vooral de hdd die erin steekt als weegfactor nemen. (dus een western digital) chiao Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
Marc put Geplaatst: 2 januari 2009 Auteur Geplaatst: 2 januari 2009 Tonskidutch, ik heb uiteindelijk jou raad gevolgd en voor een Western Digital gekozen maar ipv van een externe hdd heb ik gekozen voor een interne harddisk van 320 gig. Ik lees nu hier en daar dat Maxtor, Seagate en Western Digital de meest voorkomende hdd zijn die in Dreambox gebruikt worden. Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Tonskidutch Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 tis alleen zo dat de seagate... met zijn schijfjes wel wat compatibiliteitsproblemen heeft. dus verder is je besluit en constatering correct. chiao Empire State Of Mind (part II) broken down Alicia Keys
renzie Geplaatst: 2 januari 2009 Geplaatst: 2 januari 2009 Esata behuizing van Coolermaster icm een Maxtor harddisk werkte perfect met de Dm800. hij werd direct herkent . renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
interstate Geplaatst: 8 januari 2009 Geplaatst: 8 januari 2009 ik heb de dreambox met dcc en dan geformateerd en daarna geonmound en gemound daarna werkte die goed ik hoop het zo goed te beschrijven en dat ik niet verwijderd word van dit forum zoals vorige week
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen